Ik reken het goed, al is het Jet Boeke (zonder n)quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:52 schreef WooZ het volgende:
mevr. jet boeken?
Ik ook, maar ik weet het niet 100% zeker.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik gok op zelda
Weer gegoocheld?quote:Op maandag 23 oktober 2006 08:38 schreef Homdeck het volgende:
![]()
edit: sorry ik liet me even gaan. heb net teruggelezen over jayhawk
laat ik zeggen dat hij de schijn aardig tegen heeft.quote:
Nahja, gisteren wist hij wel mijn Donna Tartt plaatje. Dus hij weet wel iets. Maar misschien is ie verslaafd aan google. Ik weet het niet. Ik snap in ieder geval niet waarom hij blijft terug komen, niemand mag hem en niemand vertrouwd hem nog.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat allemaal in het vorige deel gebeurt? Of langer geleden? Want dan ga ik me even inlezen
Ennuh...kloontjes aanmaken heeft geen zin. De sukkel googled omdat 'ie blijkbaar niet KÁN spelen zonder Google. Dan kan hij dat ook niet onder een andere naam.
Als ie nou eens met een goede verklaring zou komen voor de eerste keer dat we hem duidelijk op google betrapten, maar dat doet ie ook niet.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:16 schreef Nembrionic het volgende:
Even inlezen
Ja ik snap ook niet waarom hij terug blijft komen en zich elke keer weer "verdedigd".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |