Hij heeft een dino programma gemaakt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:![]()
Hij heeft niks met de film te maken, hij heeft slecht een link met die film![]()
ik heb mezelf in slaap moeten huilenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Ah. Ik heb jullie zo gemist de afgelopen 2 dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Ah. Ik heb jullie zo gemist de afgelopen 2 dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb mezelf in slaap moeten huilen![]()
awwwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb mezelf in slaap moeten huilen![]()
doe maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef macondo het volgende:
Laten we maar een nieuwe vraag doen... Berkery presteert het wederom om een vraag goed te beantwoorden, en vervolgens te vertrekken
hawaii_tim gaat er met het punt vandoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij heeft die films gezien?
Maar wij willen niet met je spelen, dus hou je vragen en antwoorden maar bij je.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Jayhawk het volgende:
Heb er een liggen hier.
Yes!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
hawaii_tim gaat er met het punt vandoor![]()
wij is niet iedereenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar wij willen niet met je spelen, dus hou je vragen en antwoorden maar bij je.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Gangs of new york?
Yuri, ff kijken of het goed is en puntjes geven??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgen
ik ga ff deze vraag inkoppen (heb ze allemaal en wacht al tijden op z'n volgende boek)
- Bernini Mysterie
- Juvenalis Dilemma
- Da Vinci Code
- Delta Deceptie
(ik wil wel een plaatje van m'n boekenkast posten hoor, als jullie me niet geloven![]()
![]()
![]()
)
Jeejquote:
Algemene Kennis Quiz Deel 356quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yuri, ff kijken of het goed is en puntjes geven??
en ik vind dat macondo gelijk heeft
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef macondo het volgende:
Laten we maar een nieuwe vraag doen... Berkery presteert het wederom om een vraag goed te beantwoorden, en vervolgens te vertrekken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 356![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.
Ben niet gefrustreerd hoor en ik mag Berkery graag. Maar ik ga niet zitten wachten tot meneer klaar is met zijn lunch...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.
nooit! stelletje conservatievenquote:
Tja, ik had niet gedacht dat de vraag een kwartier open zou staan, en ik heb geen zin in koude soep.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:26 schreef macondo het volgende:
Ben niet gefrustreerd hoor en ik mag Berkery graag. Maar ik ga niet zitten wachten tot meneer klaar is met zijn lunch...
dan heb ik het punt niet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit te tijvelen of ik Etcetera het punt geef want ze zit er wel heel dicht maar het is nog niet helemaal goed
Geef het punt maar., we hebben alle andere mogelijkheden wel gehad inmiddels..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit te tijvelen of ik Etcetera het punt geef want ze zit er wel heel dicht maar het is nog niet helemaal goed
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
De speaker van het Huis van Afgevaardigden ?
De speaker is de voorzitter dacht ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Etcetera het volgende:
wat is het? die speaker? of is dat de voorzitter
Ach, de soep wordt toch nooit zo heet gegeten als deze wordt opgediend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Berkery het volgende:
Tja, ik had niet gedacht dat de vraag een kwartier open zou staan, en ik heb geen zin in koude soep.
De soep is de kool niet waardquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, de soep wordt toch nooit zo heet gegeten als deze wordt opgediend.
Voor iemand die pretendeert veel te weten maak je toch verdacht veel fouten op het gebied van spelling en grammatica.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Jayhawk het volgende:
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, kunnen de mensen die zich aangesproken voelen nog wat van leren van dit gezegde
AKQ is snel typen met veel foutenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert veel te weten maak je toch verdacht veel fouten op het gebied van spelling en grammatica.
Ik had nog een vraag openstaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie heeft er nog een nieuwe vraag want LangeTabbetje is ook al weer een tijdje weg
Dribbel, maar ik wens geen punt van jou te ontvangen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:50 schreef Jayhawk het volgende:
Wie is dit?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_un573439.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
AKQ is snel typen Googlen met veel fouten
quote:
dat new kids on the block fout isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Nesle het volgende:
Zeg maar even dat new kids on the block fout is. Want dan kan ik uit mn fantasiewereldje stappen
Ik dacht dat hij uit MTV revenge of the boyband kwam. Daarom kwam ik ook op New kids on the blockquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ik weet hetn iet, alhoewel die meest rechtse me wel bekend voorkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |