De cover van (ja je gelooft het niet) Gigi D'Agostino vind ik ook prachtig. Het is gewoon een heerlijk nummer dat Imagine. Krijg er wel altijd een kerstgevoel van.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:41 schreef justshutup het volgende:
Deze kwamen als eerste in me op:
John Lennon- Imagine
A perfect circle- Imagine (prachtige cover)
Zijn zij niet ook van Girlfriend In A Coma?quote:Op maandag 8 oktober 2007 02:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
The Smiths - How Soon is Now?
Jazekersquote:Op maandag 8 oktober 2007 02:23 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Zijn zij niet ook van Girlfriend In A Coma?
dude, 5 miljoen keerquote:Op maandag 8 oktober 2007 06:36 schreef Marble het volgende:
Het leukste nummer ooit. Ik heb de tel niet bijgehouden, maar deze moet ik tot op heden echt al minstens 5.000.000 keer hebben beluisterd. En elke keer is hij van begin tot eind nog net zo ongelofelijk leuk, fris, swingend en catchy als de allereerste keer. Wat ik uniek, wonderbaarlijk en simpelweg indrukwekkend vind omdat maar heeeeel weinig nummers dat in zich hebben. Dit is daarom mijn selectie voor deze tijdloze hall of fame.
Ga ik eens luisteren, kijken of ik het ook wat vind.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:14 schreef Imperatore het volgende:
[..]
De cover van (ja je gelooft het niet) Gigi D'Agostino vind ik ook prachtig. Het is gewoon een heerlijk nummer dat Imagine. Krijg er wel altijd een kerstgevoel van.![]()
Ik weet dat het stom is maar kan je voor de zekerheid nog even duidelijk maken dat die post sarcastisch is? Thnx.quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:36 schreef Marble het volgende:
Het leukste nummer ooit. Ik heb de tel niet bijgehouden, maar deze moet ik tot op heden echt al minstens 5.000.000 keer hebben beluisterd. En elke keer is hij van begin tot eind nog net zo ongelofelijk leuk, fris, swingend en catchy als de allereerste keer. Wat ik uniek, wonderbaarlijk en simpelweg indrukwekkend vind omdat maar heeeeel weinig nummers dat in zich hebben. Dit is daarom mijn selectie voor deze tijdloze hall of fame.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef Dirkmaat het volgende:
Joy Division - Love will tear us apart
Ik denk dat ie het meentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik weet dat het stom is maar kan je voor de zekerheid nog even duidelijk maken dat die post sarcastisch is? Thnx.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |