Die zeker niet! Tenzij het Halloween was of zo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Harry Mulisch is het ook zeker niet?![]()
Jazeker. Helaas overleden. WooZ +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef WooZ het volgende:
paul biegel?
Pale Rider is wel geniaal, in de eerste scene wordt direct iemand verkracht meen ik. Death Pool is matig, maar die andere twee doen geen belletje rinkelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Hierrr
De vraag:
[..]
De punten voor Jayhawk..
[..]
Pink Caddilac... Je bent een filmliefhebber, Jayhawk. Maar wie is James Dean ook alweer?![]()
Je bedoelt het vast niet zo, toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Gooitzen het volgende:
Pale Rider is wel geniaal, in de eerste scene wordt direct iemand verkracht meen ik.
Alles voor de kunst, niet? Enigzins schokkend, dat wel, maar als je het voor de eerste keer ziet ben je echt verbijsterd.quote:
Ik ken die film niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
Alles voor de kunst, niet? Enigzins schokkend, dat wel, maar als je het voor de eerste keer ziet ben je echt verbijsterd.
Zonde, Clint is weer geweldig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken die film niet.
Ik heb Irréversible hier nog liggen.
Ik weet niet wat ik smeriger vind, dit of dat andere filmpje van hem...quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef WooZ het volgende:
Filmpje is hier te downloaden, als je 't in slowmotion afspeelt zie je z'n been gewoon bungelen bij de 0-1
Ik denk dat ik deze smeriger vind, durf het niet eens te kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik weet niet wat ik smeriger vind, dit of dat andere filmpje van hem...
Inderdaad ge-edit. Dacht eerst dat het alleen om dat ene (beruchte) doelpunt ging. Daarna Mendes er bij gezet als die andere doelpunten maker. Het zou onhandig zijn geweest ja, als iemand ná mij het goede antwoord had gegeven had ik wellicht een probleem gehad.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef WooZ het volgende:
hmmmmmm macondo, je heb je post wel geëdit.... eerst stond er alleen de eerste regel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |