Ik denk dat we ons hierover de komende tijd geen zorgen hoeven te maken. Hij zal wel weer een tijdje verdwijnen omdat hij het zo druk heeft met andere dingenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik pleit voor compleet negeren, hoewel het lastig wordt als hij dan wel continue gegooglede post...
Nu hij afgestudeerd is (waar ik me weinig bij kan voorstellen overigens) vrees ik dat meneer tijd over heeft...quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef MaJo het volgende:
Ik denk dat we ons hierover de komende tijd geen zorgen hoeven te maken. Hij zal wel weer een tijdje verdwijnen omdat hij het zo druk heeft met andere dingen![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Doek Die Direct Droogt
Je kan nog altijd terug lezenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef doeka het volgende:
Ik heb weer een rel gemist, begrijp ik?
Haha inderdaadquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
De uitvinder van Tupperware?
edit: MaJo! Twee zielen, één gedachte?
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:48 schreef MaJo het volgende:
De uitvinder van Tupperware?
Je moet vooral een leuke vraag maken. Dat had ik gisteren ook...quote:
Geweldige vraagquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je moet vooral een leuke vraag maken. Dat had ik gisteren ook...
Algemene Kennis Quiz Deel 352
Dat is hemquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:59 schreef doeka het volgende:
Drentse Patrijs
Wat is er mis met drentenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:Laat ik nou altijd hebben gedacht dat een patrijs een vogel was.
Maar ja; Drenten hè...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het een klapschaats?
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:15 schreef erkel het volgende:
glijmiddel, schaats. Hij is goed!
Hij speelde toch ook met Louis de Funes in die genderme films? Kan me de naam van de beste man echt niet herinneren.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uiteraard is die linker Louis! Die rechter is veel rustiger. Was ook zo'n beetje de eerste persoon die je bij The Longest Day te zien kreeg.
Nee, in de Gendarme-films heeft hij niet gespeeld.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:28 schreef doeka het volgende:
[..]
Hij speelde toch ook met Louis de Funes in die genderme films? Kan me de naam van de beste man echt niet herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |