quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Aiden het volgende:SPOILER: Mahone in ep 9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:31 schreef Aiden het volgende:Die eerste fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
En toch op dinsdag ff snel downloaden en als eerste kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef Mip1988 het volgende:
PB wordt met de aflevering oninteressanter![]()
Ik ben het niet met je eens. Ik vind het steeds leuker worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef Mip1988 het volgende:
Ik kijk altijd eerst Heroesquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
En toch op dinsdag ff snel downloaden en als eerste kijken![]()
Niet mee eens!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef Mip1988 het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:58 schreef Kinga het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nubie nu spoilderde is een feit wat er gebeurt in de volgende episode, moet dus wel gespoilerd worden. Maar ik heb idd ook wel eens gezien dat mensen iets spoilerde terwijl die spoiler niks te spoileren had.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:27 schreef ukga het volgende:
Niet alleen jouw maar merk dat sommige mensen hier een sport van maken terwijl er dan niks onthullends in die spoiler staat.
Het is je vergevenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:32 schreef ukga het volgende:
ok sorry dan, maar ik bedoelde dat mensen hier halve chats gaan voeren in spoilers(ik wil niet wijspikkerig doen) maar das volgens mij niet de bedoeling ervan
Dat dacht zij ook, maar het is erg voorspelbaar dat hij ook in het grote comlpot zat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:37 schreef nubie het volgende:
[..]
Het is je vergeven![]()
Waarom zou die man die Sarah belde haar eigenlijk verraden hebben? Dacht dat het een goedzinnige man was
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:25 schreef ukga het volgende:
[..]
ja en hun baarden en kale hoofden groeien ook niet snel.
Oja in america kun je met een pak honderdjes en een handtekening een auto kopen. 2 minuten werk daar.![]()
Shaut es ff op met je fouten in de seriequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:17 schreef ukga het volgende:
Zo mooi, dat het huis waar Terrence Stedman (in Montana ) in woont ALLE ramen kogelvrij zijn.![]()
Dus ook alle kleine raampjes van (circa) 40 bij 20 cm? sterk raamwerk dan.
En tevens heeft ie nog een revolver die ie leeg kan schieten, dan is het een kwestie van beetje doorrammen en je staat buiten. maarja tis niet echt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |