Vak UU seizoenkaarthouder hier
De dag begon goed,sfeer was top,fakkels en vuurwerk (hoe krijg je dat toch binnen).
Kortom,niks kon op dat moment mijn humeur veranderen.
Tot!!!!
totdat Ali B de 1000% kans verprutste in het begin van de wedstrijd.Daarna was het geen wedstrijd meer,nee, het was een fouten festijn.
Wat speelde men nou in de verdediging,zonedekking of mandekking,iig,beide ging fout,stuntelaar liep iedere keer vrij!
Onbegrijpelijk!
Pardo,wat deed hij vandaag goed????Helemaal niks,en wat doet koeman,die haalt het laatste beetje voetbalintelligentie (voor zover die er is) eruit door op dit moment het grootste talent wat we hebben te wisselen.Onbegrijpelijk dat hij de guzman eruit haalde.Hij kon beter pardo dus eruit halen imho.
De scheidsrechter,wat deed hij???Hij deed rare dingen,dit door aangeven van zijn grensrechters,weten ze wel wat buitenspel is????:s
F aan het hoofd van de scheidsrechterszaken gericht:
UILENBERG!!!en maar raar vinden dat er geen nederlandse scheids naar het wk ging,ik vind van niet,wat zijn de scheidsen en grensrechters van een bedroevend niveau.
En dan nog het spreekkoor verhaal,ik d8 dat men heel streng ging optreden,enge ziektes ed mocht toch niet.
Trouwens,volgens mij is de moeder van Temmink een hoer,want hij deed net alsof hij niets hoorde,misschien een kern van waarheid???:p
Kortom,deze middag heb ik weer wat striemen op me rug van de zelfkastijding met de doornen zweep,en dit is nu zo ongeveer wel iedere week zo.
Doodziek ben ik ervan.