whehehequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij haalde toen een jonge Hongaarse schone naar Nederland.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef Neleos het volgende:
Dat rondvaartbotenclubje van jou?
Hij had haar afgesnoept van een Hongaarse professor. Ook dat nog.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
whehehe
daar kan ik me écht niets bij voorstellen
goede richting, maar stukken geruchtmakender. In die tijd al helemaalquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan gok ik Caroline
Lienekien, hoe weet je dat soort dingen, of vertelde hij dat trots aan zijn studenten?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Hij had haar afgesnoept van een Hongaarse professor. Ook dat nog.
Inderdaad, de Reclame Exploitatie Maatschappijquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voorloper van de TROS?
Het REM-eiland?
Ik gok dat het examenstof was. Voor de richting roddeljournalistiekquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lienekien, hoe weet je dat soort dingen, of vertelde hij dat trots aan zijn studenten?
Dat moet via het roddelcircuit zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lienekien, hoe weet je dat soort dingen, of vertelde hij dat trots aan zijn studenten?
Vreselijk toch? De braafste huiskameromroep van Nederland heeft zijn oorsprong in de piraterij. Het moest verboden worden!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Inderdaad, de Reclame Exploitatie Maatschappij![]()
Heeft slechts bestaan van augustus '64 tot eind van dat jaar, maar aardig wat mensen in Nederland hadden er een speciale antenne voor
Daffodil31LE +1
Nee, dat is de grootste familie van Nederlandquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vreselijk toch? De braafste huiskameromroep van Nederland heeft zijn oorsprong in de piraterij. Het moest verboden worden!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
Joop van Zijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |