Topic-starter, je bent arrogant. Je verklaart 99 procent van fok! als mensen zonder smaak.
En daarna kom je aanzetten met je vallende blaadje
![]()
Laat me niet lachen zeg.
Als jij een klote vallend blaadje het mooiste vindt dat bestaat dan is niet 99 procent van fok! gek in de kop maar dan ben jij gek in de kop.
Just my 2 cents.
En dan mag je gaan zeuren en klagen dat mensen hier moeten posten over vieze stinkende vallende bladeren, iedereen heeft recht om zijn mening te uitten.
Ik vind jou getuigen van wansmaak.
Het gaat me niet om dat vallende blad, het gaat me om de arrogantie. Je opent een topic en beweert direct dat 99 procent van fok! niet helemaal 100 procent is. Zo open je toch geen topic of wel soms?
Over vallende bladeren heb ik een uitgekiende mening, het kost werk voor de gemeente en de riool verstopt door die rotzooi. Vallende bladeren zijn te onpraktisch voor woorden. En ze keren ieder jaar terug.
Maar goed, jij zal wel bij dat selecte groepje fokkers behoren. De rest doet niet terzake en de rest mag zijn mening en smaak niet laten zien zeker
Arrogant is deze topic. Als je een topic opent dan heb je mensen uit te nodigen tot het delen van een mening of smaak, jij sluit door je manier van schrijven 99 procent van fok! uit. Wat doe je hier uberhaupt op fok! als 99 procent van de fokkers geen smaak heeft en achterlijk is???
Maar het gaat over gevoelige ontwikkelde personen. Dus een vallend blad staat daarvoor??? Dan ben ik misschien niet gevoelig en onderontwikkeld. Ik heb een pest-hekel aan vallende bladeren.
Dan ga ik maar als onderontwikkeld door het leven. En ik ben een gevoelloze klootzak ook.
Immers....ik vind vallende bladeren stinken
![]()
Wat een idiote redenering zeg
Geef mij maar de zon, geef mij maar de zomer. De natuur die volop in bloei staat. Geef mij maar het leven.
Als jij je richt op de dood moet je dat zelf weten. Blijf gerust je hele leven in Nederland wonen. Of ga verhuizen naar een land waar het altijd koud, regenachtig en herfst is.
Misschien dat ze in dat land ook een fok!forum hebben. Kom je daar gevoelige mensen tegen
[ Bericht 21% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-10-2006 06:26:20 ]