WeirdMicky wat zei ik nu gevoelige ontwikkelde personen!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef WeirdMicky het volgende:
Je kan je eigen beoordelingsvermogen wel in twijfel trekken als je een blaadje al als het allermooiste typeert.
Ik zeg: jij bent zelf onderontwikkeld als je blaadjes als allermooist typeert.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:32 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
WeirdMicky wat zei ik nu gevoelige ontwikkelde personen!
Zo intelligent ben je blijkbaar niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:38 schreef tlepel het volgende:
ik vind mijzelf de mooiste op aarde
intilligent(hoe schrijf je dat?)
Owja, daar heb ik ook nog een mooie van.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef soylent het volgende:
Ja, zeer zeker ik kan er dan ook mijn waardering voor uitspreken. Opgaan in al dat prachtige wat deze wereld ons te bieden heeft. Dicht bij de natuur staan, een nimmer eindigende ontdekkingstocht. Ontroerend hoe de jeugd hier mee omgaat. Bedankt voor deze toch prachtige bijdrage en dat je weet wat waard is om te waarderen op deze aarde.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:36 schreef soylent het volgende:
Het mooiste is denk ik de jeugd. Nog zo onschuldig en blij, helemaal op kunnen gaan in iets. Simpele, volledige emoties.
[afbeelding]
Dat handje dat die vinger van de chirurg paktquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:14 schreef -Angelus- het volgende:
^^^ En wat is hier precies mooi aan als ik het mag vragen.
Owwwquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
@mazaru; wij zien een kruisje ipv plaatje
Waarom?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Jonathon het volgende:
Persoonlijk vind ik dit ERG mooit![]()
[afbeelding]
Heel erg mooi inderdaad (niet sarcastischquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Jonathon het volgende:
[afbeelding]
Schitterend!! Zo'n plaatje als dit spreekt boekdelen.. Weet je toevallig waar dit is??quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:09 schreef Jonathon het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik nog wel een handje van:quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Schitterend!! Zo'n plaatje als dit spreekt boekdelen.. Weet je toevallig waar dit is??
Wat ik ook mooi vind is:
[afbeelding]
De technologie, dat we in staat zijn om dit soort dingen te doen.. En dan vergeten we even de militaire achtergrond van de technologie-vooruitgang...
Daar heb ik ook een handje van:quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef beestjuh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het mooiste op aarde vind ik het uitzicht.Omdat je je er zo heerlijk naar kan staren en je nietig voelen.
Wauwquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een handje van:
[afbeelding].
Lauterbrunnendal in Zwitserland (Berner Oberland)quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Schitterend!! Zo'n plaatje als dit spreekt boekdelen.. Weet je toevallig waar dit is??
Je vorige post is ook niet voor niets weg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Al eerder gepost en gezegd. Je wilt gewoon meegluren.
Post dan tenminste een MOOI plaatje, sufkop.
Dus zoiets als vrije wil en bewustzijn ofzo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Chup het volgende:
Het feit dat we ons af kunnen vragen wat het mooiste op aarde is vind ik persoonlijk een van de mooiste dingen op aarde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |