De gesmolten kaas werkt bij mij meestal goedquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Hangt ook van de bodem af, dikkere bodem mag wel iets langer.
niet fokken met de LIDL!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Salsagirl het volgende:
Van de LIDL.. doe zal wel lekker wezen...![]()
En zonodig salami..quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef Adelante het volgende:
wel extra kaas er op gooien eej!
Als het de pizza is die ik denk wat 't is (2 in 1 doos, margherita) zijn ze best te eten, en moet je ze iets langer als dat de kaas gesmolten is in de oven laten, anders is de bodem te zacht. (vind ik dan..)quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:33 schreef Salsagirl het volgende:
Van de LIDL.. die zal wel lekker wezen...![]()
Vies zijn ze niet... Maar Ristorante is idd beter.. (Ristorante Tonnoquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:29 schreef Agorias het volgende:
Lidl pizza's zijn echt zoooo vies.
Ristorante's
Ineenkeer goed, vergeet de oven niet voor te verwarmen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:26 schreef Youssef het volgende:
Eventueel ontdooien, 10 minuten 200 graden in de oven... daarna kijken/voelen of ie klaar is dan wel iets langer erin laten.![]()
Aldus ervaren alleen thuis achtergelaten pizza eter.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef Marruk het volgende:
Zet hem 2 uur in de oven.
Inderdaad, echt volledig met je eensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dr. Oetker is de KONING van de pizza's.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |