En drek word er natuurlijk weer niets uitgesproken. Al vraag ik me af, moet er nog iets uitgesproken worden. Ach t zullen wel lieve woorden worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet met je eens
Zie mijn topic Tapas in CUL
OT :
Wat duuuuuuuuuuurt het allemaal lang zeg
Ach ja, een huilbui van Micheline als ze visualiseert dat Semih weg moet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
En drek word er natuurlijk weer niets uitgesproken. Al vraag ik me af, moet er nog iets uitgesproken worden. Ach t zullen wel lieve woorden worden.
Wie heeft dat op zijn geweten? Micheline?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:22 schreef schizolientje het volgende:
Het is triest allemaal. maar als je denkt dat je abn spreekt als je pupje zegt in plaats van puppy ben je toch wel ver weg
En die das hangt ook zo keurig in het middenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:31 schreef ruby het volgende:
Wat zijn die blousjes doorzichtig.
Alleen een mooi zweepje onbreekt nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En die das hangt ook zo keurig in het midden
Schatje, wat zijn we het toch eens met mekaar deze bb.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef schatje het volgende:
Ik hoop zo dat Marcia opdondert. Ik denk dat je dan wel kan verwachten dat die heks van een Marlies wordt genomineerd door de zusjes. Tijn opnieuw door Semih en die jankerd. En Jeroen die misschien dit keer de dans ontspringt.
Alleen wat betreft het laatste nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:34 schreef berney het volgende:
[..]
Schatje, wat zijn we het toch eens met mekaar deze bb.(eik altijd wel)
Na marlies mogen die zusjes opzouten
Ja, ik durf niet meer te kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:34 schreef arneaux het volgende:
Zijn we nu ineens allemaal bang voor een beetje bloot?
Mwa, ik ga voor Monique of Tijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Alleen wat betreft het laatste niet.
Na Marlies zie ik graag Rik vertrekken.
Micheline en Semih hadden het er steeds zo overquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Wie heeft dat op zijn geweten? Micheline?
Schatje we zijn het eens. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Liever Tijn dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Personen die vroeg naar hun nest gaan, moeten een sanctie krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef schatje het volgende:
Marcia heeft het alweer gehad in de Franse kamer. Die geit wil natuurlijk weer slapen.
Dat was met BB3 wel anders ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:38 schreef marky het volgende:
[..]
Schatje we zijn het eens. Het moet niet gekker worden.
Ah. Dan klopt het dus toch, mn zusje zei dat die Andries uit BB hetzelfde was als die uit Temptation Island van vorig jaar. En ik geloofde dat niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was met BB3 wel anders ja.
Met die rooie gestoorde Diane en die sukkel van een Andries die jij door en door verdedigde![]()
.
Wat kon zij blèren hè? Echt niet gezondquote:
Dat ben ik dus weer niet met je eens he.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef schatje het volgende:
Ik ben ook ouderwets wat dat betreft. Ik vind ook dat de vrouw het huishouden moet doen.
Onzin. Wie tijd heeft doet t. Of een huishoudster, dat lijkt mij dan logisch.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef schatje het volgende:
Ik ben ook ouderwets wat dat betreft. Ik vind ook dat de vrouw het huishouden moet doen.
Zij hebben daar ook een betere motoriek en verfijnde vingers voor. Laat ons nou maar dvd's branden en kijken. Veel te technisch voor vrouwen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef schatje het volgende:
Mijn man bakt er niets van. Dan moet ik alles nalopen joh.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef berney het volgende:
[..]
Dat ben ik dus weer niet met je eens he.
Dat meen je niet?!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:49 schreef schatje het volgende:
Heb je m niet goed opgevoed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn man bakt er niets van. Dan moet ik alles nalopen joh.
Dat doe ik altijd voor mijn man.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:51 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Zij hebben daar ook een betere motoriek en verfijnde vingers voor. Laat ons nou maar dvd's branden en kijken. Veel te technisch voor vrouwen.
Mijn vriend doet het uitstekend. Hij is actiever in het huishouden dan ik, maar ik doe weer andere dingen. Zo gaat dat he.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Mijn man bakt er niets van. Dan moet ik alles nalopen joh.
Dat heb je natuurlijk altijd bij getrouwde homo'squote:
Kwestie van aanpassing en gewenning. Ik sla mijn vriendin ook altijd, en nu begint ze terug te slaan. Was ze eerst niet gewend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:55 schreef Lady-night het volgende:
Ik dacht dat Tijn zo beledigd was toen Sem zei hou je bek. Maar dat is toch precies wat hij vandaag ook riep.
Ja, misschien een niet roken opdracht. Zoals met Chantal vorig jaar. Dat geeft lekker veel stress.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:56 schreef sade42 het volgende:
hoeveel sigaretjes heeft Rik nu al wel niet gerookt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |