of opgezet, ook leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:40 schreef Verida het volgende:
Marlies: wordt die dan vanavond levend gebracht?
duh, lijkt me logisch
Nee, ik geloof dat Semih moet gaan vertellen dat Micheline nog afscheid wil nemen van de hond van haar moeder.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef Verida het volgende:
jezus, en dan laat ze semih alleen terug gaan naar de dbk met een aantal vragen over beppie en het afscheidnemen, wat een kutwijf
Ik hoop niet dat zij door dit gedoe meer stemmen krijgt uit medelijden en daardoor er niet uit gaat.quote:
ja maar ze zou gewoon mee mogen, lijkt mij logischer en liever naar het thuisfront toequote:Op zondag 22 oktober 2006 16:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat Semih moet gaan vertellen dat Micheline nog afscheid wil nemen van de hond van haar moeder.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef Mike1964 het volgende:
Krijgen we een live euthanasie van Micheline d'r hondje?
Oh, dat had ik gemist dat zij ook mee mocht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ja maar ze zou gewoon mee mogen, lijkt mij logischer en liever naar het thuisfront toe
levert mooie beelden opquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:42 schreef Verida het volgende:
jezus, en dan laat ze semih alleen terug gaan naar de dbk met een aantal vragen over beppie en het afscheidnemen, wat een kutwijf
semih heeft wel drie keer gevraagd: wil je niet mee naar de dbk, want ik moet nu terug met jouw reactie op het bezoek van vanavond.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dat had ik gemist dat zij ook mee mocht.
Semih zei niet ook nog: als het mijn hond zou zijn zou ik nu naar huis gaan, maar ja micheline denkt daar anders overquote:
Wat een trut, dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef Verida het volgende:
[..]
semih heeft wel drie keer gevraagd: wil je niet mee naar de dbk, want ik moet nu terug met jouw reactie op het bezoek van vanavond.
Dan mist ze de aandacht die ze nu krijgt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ja maar ze zou gewoon mee mogen, lijkt mij logischer en liever naar het thuisfront toe
Zelfs Semih wil haar eruit!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Semih zei niet ook nog: als het mijn hond zou zijn zou ik nu naar huis gaan, maar ja micheline denkt daar anders over
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:49 schreef gerxan het volgende:
mech gaat er alleen voor n andere hond t huis t (tijn)
dat mich morgen het huis uitgaat in de live nadat tijn (die hond) haar op de bank gezet heeftquote:
Ja en dan fijngemalen door hondenvoer, dan denk je wel even: huh.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef gringoman het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat haar moeder leukemie had,had nl niet alles gehoord,en toen Sem zei dat ze morgen wordt ingeslapen dacht ik huh![]()
Hij zei eerst ook niet dat het over een hond ging... alleen over Beppie... ik dacht ook even aan een mens, maar bij het inslapen ging er toch een belletje rinkelen...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef gringoman het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat haar moeder leukemie had,had nl niet alles gehoord,en toen Sem zei dat ze morgen wordt ingeslapen dacht ik huh![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat mich morgen het huis uitgaat in de live nadat tijn (die hond) haar op de bank gezet heeft
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:54 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marcia moet haar smoel houden, ze heeft geld zat.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn: "riem erover, iets hoeriger, maar dat maakt niet uit".
Volgens mij wil ze daar iets over zeggen, maar het gaat meer van"weetje.. want ehh... weetje... ja ehh..."quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Waar heeft Micheline het nù weer over
Iets met Tijn en Marlies geloof ik.
dat was eerder vanmiddag een hoogoplopende discussie om nixquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Waar heeft Micheline het nù weer over
Iets met Tijn en Marlies geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |