Ga je niet, zal je zien dat we daadwerkelijk bezoek krijgen van ADO.quote:
1e pint is van mij ouwequote:
Ik schat de kans op een bezoekje van den haag op 0,0%.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga je niet, zal je zien dat we bezoek krijgen van ADO.![]()
Maar goed, ik acht de kans ook héél klein.quote:Noodverordening bij Ajax-ADO Den Haag
Woensdag 25 oktober, door SV, Amsterdam, 09.29u GMT+01.00, Novum
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam heeft een noodverordening uitgevaardigd bij de voetbalwedstrijd tussen Ajax en ADO Den Haag die woensdagavond in de hoofdstad wordt gespeeld.
ADO-supporters mogen woensdag tussen 14.00 en 24.00 uur niet in Amsterdam komen of daar verblijven met het doel om de orde te verstoren.
In februari bestormden Ajax-supporters een ADO-supportershonk. Daarbij vielen vijf gewonden. Besloten werd om vijf jaar lang geen uitpubliek toe te laten bij de wedstrijden. ]De politie heeft aanwijzingen dat supporters van ADO Den Haag woensdag toch naar Amsterdam komen om de orde te verstoren.
Met die jongens is niet zo heel veel mis hoor. Zijn goede jongens. Tenminste, als je het hebt over jongens die in de buurt van Arnhem wonenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef PLAE@ het volgende:
arnhem, hou op. Wat praten die lui daar als mongolen. Ken wel een groepje op 410.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |