'Feyenoord is ziek en het medicijn moet nog uitgevonden worden'quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:53 schreef Steve.Porter het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/662-5.php![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu hebben ze weer praats. Typisch die Ajacieden.
Ach ja, het is jammer, dit had echt 0-8 kunnen worden idd, maar goed 0-4 is ook niet echt heel slechtquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef Robar het volgende:
Leuke overwinning, maar wat heb ik me kapot geergerd aan het aantal gemiste kansen.
Qua spel is Feyenoord echt tot op het bot vernederd, maar de uitslag doet in mijn ogen afbreuk aan de prestatie.
Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef the_hunter het volgende:
Hehehe nooit tevreden he
Tuurlijk werden er veel kansen gemist, maar die zijn wél allemaal gecreërd door Ajax. Daar mogen we best trots op zijn. We hebben gisteren fantastisch gespeeld. Tuurlijk, feyenooit stelt niks voor, maar Ajax speelde gisteren weergaloos. We hebben ze gedeklasseerd, vernederd en voetballes gegeven.
AJAX BEDANKT!
Idd, zondag is al een testje.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondag al.
In de sneeuwquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei een avondwedstrijd tegen heerenveen![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat we slecht speelden. Maar wanneer de tegenstander je het gemakkelijk maakt, door zeer zwak te voetballen, gaat natuurlijk alles vanzelf.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef the_hunter het volgende:
We spelen zaterdag al tegen Heerenveen
@Patrickt37, zo kun je altijd zeggen dat het aan de zwakte van de tegenstander lag. Tuurlijk, feyenooit is op dit moment niveau rbc (misschien nog wel slechter) maar Ajax speelde gewoon erg goed. Ik heb gisteren echt genoten van Perez, de Mul en Urby bijvoorbeeld. Ook Johnny speelde weer erg goed. Maar zoals ten Cate al zei, er was geen Man of the Match. Het elftal was de Man of the Match.
Ohh wat voel ik me lekker!
Zo kun je het inderdaad bekijken. Ik bekijk het liever van de positieve kant.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat we slecht speelden. Maar wanneer de tegenstander je het gemakkelijk maakt, door zeer zwak te voetballen, gaat natuurlijk alles vanzelf.
Mijn baas is kakkerlak (niet echt fanatiek ofzo), maar die is deze week op vakantie. Maakt niet uit. Die heeft al zat smsjes van me gehadquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij werken er geen feyenoord supporters
En Jorientje nog een jaar is gezongen. Net als Jorien bedanktquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk nog wel "Jorien moet blijven" verwacht...
PSV moet kampioen wordenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
Het is wel duidelijk dat de titelstrijd dit jaar waarschijnlijk (weer) tussen PSV en ajax gaat.
Nette 0-4 in Rotterdam al hecht ik persoonlijk meer waarde aan de 1-3 overwinning in Alkmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |