Ja, toen we de Europa Cup 1 en de wereldbeker wonnen, waren we idd even slecht als nuquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat zijn ze al sinds hun oprichting.

quote:Vond alleen Timmer nog aardig voetballen. Kan je nagaan, de man van de wedstrijd, een keeper die er vier om zijn oren krijgt. Verschrikkelijk dit.
quote:En dan die Humberto Tan......"je zult wel NIET tevreden zijn" vroeg hij aan Perez
Wat een smerige excuusneger is het ook

Komop zeg, erg veel beter kan Ajax het niet doen hoor, de grootste aartvijand in eingen huis vernederen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu hebben ze weer praats. Typisch die Ajacieden.

'Feyenoord is ziek en het medicijn moet nog uitgevonden worden'quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:53 schreef Steve.Porter het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/662-5.php![]()

quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu hebben ze weer praats. Typisch die Ajacieden.

Ach ja, het is jammer, dit had echt 0-8 kunnen worden idd, maar goed 0-4 is ook niet echt heel slechtquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:20 schreef Robar het volgende:
Leuke overwinning, maar wat heb ik me kapot geergerd aan het aantal gemiste kansen.
Qua spel is Feyenoord echt tot op het bot vernederd, maar de uitslag doet in mijn ogen afbreuk aan de prestatie.

Toch ben ik het hier niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef the_hunter het volgende:
Hehehe nooit tevreden he
Tuurlijk werden er veel kansen gemist, maar die zijn wél allemaal gecreërd door Ajax. Daar mogen we best trots op zijn. We hebben gisteren fantastisch gespeeld. Tuurlijk, feyenooit stelt niks voor, maar Ajax speelde gisteren weergaloos. We hebben ze gedeklasseerd, vernederd en voetballes gegeven.
AJAX BEDANKT!

Idd, zondag is al een testje.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Zondag al.

In de sneeuwquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Oei een avondwedstrijd tegen heerenveen![]()

Je hoort mij ook niet zeggen dat we slecht speelden. Maar wanneer de tegenstander je het gemakkelijk maakt, door zeer zwak te voetballen, gaat natuurlijk alles vanzelf.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef the_hunter het volgende:
We spelen zaterdag al tegen Heerenveen
@Patrickt37, zo kun je altijd zeggen dat het aan de zwakte van de tegenstander lag. Tuurlijk, feyenooit is op dit moment niveau rbc (misschien nog wel slechter) maar Ajax speelde gewoon erg goed. Ik heb gisteren echt genoten van Perez, de Mul en Urby bijvoorbeeld. Ook Johnny speelde weer erg goed. Maar zoals ten Cate al zei, er was geen Man of the Match. Het elftal was de Man of the Match.
Ohh wat voel ik me lekker!

Zo kun je het inderdaad bekijken. Ik bekijk het liever van de positieve kant.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat we slecht speelden. Maar wanneer de tegenstander je het gemakkelijk maakt, door zeer zwak te voetballen, gaat natuurlijk alles vanzelf.

Mijn baas is kakkerlak (niet echt fanatiek ofzo), maar die is deze week op vakantie. Maakt niet uit. Die heeft al zat smsjes van me gehadquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Bij werken er geen feyenoord supporters

En Jorientje nog een jaar is gezongen. Net als Jorien bedanktquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik had gisteren eigenlijk nog wel "Jorien moet blijven" verwacht...

PSV moet kampioen wordenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
Het is wel duidelijk dat de titelstrijd dit jaar waarschijnlijk (weer) tussen PSV en ajax gaat.
Nette 0-4 in Rotterdam al hecht ik persoonlijk meer waarde aan de 1-3 overwinning in Alkmaar

Was jij niet zo overtuigd van een gelijkspel in Rotterdam?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
Het is wel duidelijk dat de titelstrijd dit jaar waarschijnlijk (weer) tussen PSV en ajax gaat.
Nette 0-4 in Rotterdam al hecht ik persoonlijk meer waarde aan de 1-3 overwinning in Alkmaar

Hoop doet leven Snertiequote:

Ach ja het is maar net hoe je het zien wilt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was jij niet zo overtuigd van een gelijkspel in Rotterdam?
Zowel in Alkmaar als in Rotterdam waren de uislagen geflatteerd, zo was PSV beter in de afrondingen en was het niet veel beter dan AZ, Ajax had echter met 8/9-0 kunnen of zelfs moeten winnen van Feyenoord. Niet echt vergelijkbaar dus.

Het AD heeft toch wel de mooiste titel.quote:Superieur Ajax waant zich in pretpark

Kijk ook uit naar 12 november, hoop eigenlijk dat Patrick Kluivert dan (nog) geblesseerd is, zodat het Ajax-publiek niet de fout in kan gaan. Op sportief gebied kan Ajax dan een aardige stap maken, ook al denk ik dat het huidige PSV wel érg stabiel is.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja het is maar net hoe je het zien wilt.
De krachtsverhoudingen verschilden in Alkmaar misschien wat minder dan in Rotterdam maar neemt niet weg dat PSV een zeer goede en verdiende overwinning in Alkmaar behaalt heeft.
PSV had er ook zo maar een stuk of 3 meer kunnen en eigenlijk moeten maken.
Ik kijk in ieder geval uit naar 12 November

quote:"Ik dacht voor het duel met Emanuelson: ik ga voor de bal en als ik die niet raak, neem ik iets anders mee.'

Van Hooijkdonk is ook een mongool, net zoals Pardo en Leonard.quote:Op maandag 23 oktober 2006 12:28 schreef HomerJ het volgende:
Van Hooijdonk:
[..]Wat een smeerlap, Urby kan er toch niks aan doen dat Feyenoord zo slecht is?
![]()

vooral als je van te voren zegt dat je je ergert aan het gedrag van de andere spelers.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van Hooijkdonk is ook een mongool, net zoals Pardo en Leonard.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |