quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:01 schreef the_hunter het volgende:
Ben ook weer terug uit rotterdam.
Heb me best vermaakt daar haha

Hehe iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef the_hunter het volgende:
Het zingen van hun goaltune blijft geniaal!

Moet je aan Bos vragen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef cultheld het volgende:
Waarom mag dat niet?

89quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef kalinho het volgende:
jammer dat zulke wedstrijden maar 90 minuten duren

Zolang duurde hij niet eens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:25 schreef kalinho het volgende:
jammer dat zulke wedstrijden maar 90 minuten duren

Mooie zin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, 1 keer hebben wij 0-2 voorgestaan in de arena, rest nooit jullie elk jaar![]()

quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij mag niet in het feyenoord topic dus dan maar hier
[afbeelding]

Ik heb hem weggehaald omdat het op dit moment te veel verkeerde reacties kan uitlokken in het Feyenoordtopic. No offence verder.quote:

Het zou een leuke quote zijn inderdaad, ware het niet dat hij zelf zei. Zonder -s-.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef VoreG het volgende:
Ten Cate
"Ja door het slechte afwerken staat het maar 2-0 en dan kan je ZELFS Feyenoord nog terug laten komen in de wedstrijd"

Zei hij zelf? In dat geval ga ik mijn oren laten uitspuiten bij de huisartsquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het zou een leuke quote zijn inderdaad, ware het niet dat hij zelf zei. Zonder -s-.

Ga dat maar eens doen dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zei hij zelf? In dat geval ga ik mijn oren laten uitspuiten bij de huisarts

hehe, hoe liep dat afquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zitten hier nog mensen op die vanochtend op Arnhem centraal 5 Feyenoorders tegen kwamen?

Ow god, die doedelzak-lui behoorden tot de tifo, nu snap ik hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef dronkeykong het volgende:
"En weer een schitterende TIFO-actie. Met thema: Braveheart, vandaar ook de doedelzakspelers en kanonslagen! "
Waar was Braveheart gebleven![]()
![]()

Bij ons hadden er ook wel wat meer Schotten in mogen gaan, ow nee schotenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja ze gingen er al Schotten in vandaag![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |