quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Kvaky het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijke dag! Het is alleen erg jammer dat we ze niet helemaal vernederd hebben het had toch zeker wel 0-10 kunnen worden vandaag![]()
We gingen met 5 man vandaag naar Rotterdam. 3 lui waren al binnen, en ik was met nog een gast buiten het station een kaartje aan het kopen. Ik hoor opeens achter me: Doe voorzichtig en sla ze van je af als je in moeilijkheden komt.quote:
En hoeveel van dit verhaal is waar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We gingen met 5 man vandaag naar Rotterdam. 3 lui waren al binnen, en ik was met nog een gast buiten het station een kaartje aan het kopen. Ik hoor opeens achter me: Doe voorzichtig en sla ze van je af als je in moeilijkheden komt.
Dus ik pak mijn kaartje uit de automaat en loop verder. Ik kijk achter me, en opeens zie ik 3 lui met jodentruien en een auto waar een ma een zit van 1 van de 3. Dus ik zingen "en wie niet springt die is een jood" gaan die lui opeens mee zingenDie ma van die lui helemaal oversteur in die auto. Dus ik loop het station in naar de rest van mijn vrienden die mee waren, en vertellen dat er joden aan kwamen. De beveiliging helemaal over de zeik daar, want die kreeg het blijkbaar ook door
![]()
Toen kwamen we nog 12 andere Feyenoorders tegen en toen vertelde we hun dat er 3 joden aan kwamen. Maarja toen we ze aan zagen komen bleek dat er 1 een vrouw/meisje was. En om met 17 man op 3 man/vrouw in te gaan slaan is ook zo kansloos.
Dak van Arnhem Centraal???quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef cultheld het volgende:
Best dapper hoor dat je dat gaat zingen op het dak van Arnhem Centraal![]()
![]()
.
Jammer, had ze een les geleerd johquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
We gingen met 5 man vandaag naar Rotterdam. 3 lui waren al binnen, en ik was met nog een gast buiten het station een kaartje aan het kopen. Ik hoor opeens achter me: Doe voorzichtig en sla ze van je af als je in moeilijkheden komt.
Dus ik pak mijn kaartje uit de automaat en loop verder. Ik kijk achter me, en opeens zie ik 3 lui met jodentruien en een auto waar een ma een zit van 1 van de 3. Dus ik zingen "en wie niet springt die is een jood" gaan die lui opeens mee zingenDie ma van die lui helemaal overstuur in die auto. Dus ik loop het station in naar de rest van mijn vrienden die mee waren, en vertellen dat er joden aan kwamen. De beveiliging helemaal over de zeik daar, want die kreeg het blijkbaar ook door
![]()
Toen kwamen we nog 12 andere Feyenoorders tegen en toen vertelde we hun dat er 3 joden aan kwamen. Maarja toen we ze aan zagen komen bleek dat er 1 een vrouw/meisje was. En om met 17 man op 3 man/vrouw in te gaan slaan is ook zo kansloos.
Schrijf er een boek overquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus ik pak mijn kaartje uit de automaat en loop verder. Ik kijk achter me, en opeens zie ik 3 lui met jodentruien en een auto waar een ma een zit van 1 van de 3. Dus ik zingen "en wie niet springt die is een jood" gaan die lui opeens mee zingenDie ma van die lui helemaal overstuur in die auto. Dus ik loop het station in naar de rest van mijn vrienden die mee waren, en vertellen dat er joden aan kwamen. De beveiliging helemaal over de zeik daar, want die kreeg het blijkbaar ook door
![]()
Nee, ik sla geen vrouwenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer, had ze een les geleerd joh![]()
Net zoals ajax jullie?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer, had ze een les geleerd joh![]()
Ja, je zegt dat je buiten bij centraal was om het kaartje te kopen. Vanwege die nieuwe stationshal moet je dat boven doen tochquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Echt, hierogliefen zijn nog makkelijker te ontcijferen![]()
Nee, gewoon bij de plek waar de taxi's parkeren...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, je zegt dat je buiten bij centraal was om het kaartje te kopen. Vanwege die nieuwe stationshal moet je dat boven doen toch.
Als jouw kop goed in beeld is geweest, bij de samenvatting dan heb je geluk dat ik niet 1 vd 3 was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Mag je wel met vleeswaren schelden van André Rouvoet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef koningdavid het volgende:
Een dag die we niet snel meer zullen vergeten.![]()
En wat is Feyenoord toch kut.![]()
Ik weet niet, ik heb er niks over kunnen vinden in het verkiezingsprogramma.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mag je wel met vleeswaren schelden van André Rouvoet?
Die stumperds die werden geinterviewd door Talpaquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als jouw kop goed in beeld is geweest, bij de samenvatting dan heb je geluk dat ik niet 1 vd 3 was.
Want ik heb veel stumperds gezien vandaag zeg omfg, wat een dik hondenvolk daar in rotterdam![]()
![]()
![]()
mag die wel een tv hebben ?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mag je wel met vleeswaren schelden van André Rouvoet?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef David_0069 het volgende:
Wat een afslachting.. ik vanmiddag runescape aan 't spele en toen hoorde ik ineens dat ajax had gewonnen van feyenoord.. dus ik helemaal blij enzo en die andere mensen ook..^^
Echt niet normaal gewoon.. wel jammer dat het niet meer was.. Huntelaar werd eigenlijk best wel weinig gezocht en de Mul en Gabri waren allebei wel een keer zelfzuchting.. verder viel het wel mee. Mooi resultaat 2 goals van The Hunter en morgen een goede reden hebben om kakkerlakjes te pesten..
Ik denk dat ie Ajax van Fifa kent.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef denthemen het volgende:
hoe kan je tijdens ajax zo'n spel gaan doen?
Hij niet alleen, heel die Feyenoord selectie..quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Ajax van Fifa kent.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Ajax van Fifa kent.
Dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zomaar gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef Schanulleke het volgende:
Het was vandaag weer ouderwets mooi. Ik heb genoten!
Over 3 weekjes tegen PSV definitief de stap naar het kampioenschap zetten!
nog echt je eigen stem ook hequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:46 schreef Saekerhett het volgende:
Lange neus naar 010
En cart_man in het bijzonder![]()
De schaal zit toch in het kerstpakket?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:51 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zomaar gebeuren.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://modulo5.rendered.s(...)57_500_500_1mkY.jpeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |