Deze hakkelt niet! mms://vogelzang.nijmegen.internl.net/radiorijnmondquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef firecow het volgende:
wat een bagger stream van rijnmond.... hakkel hakkel hakkel....![]()
En dan vliegt ´tie er volgens een oude voetbalwet er aan de andere kant wel in....quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:19 schreef twi het volgende:
Als dit nog uit handen gegeven wordt...
Het had verdomme 0-5 moeten staan, 2 keer een 1-op-1 situatie en een misser voor open goal. Ongelofelijk.
Ja en een hele grote ook via Boussabonquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
heeft feyenoord eigenlijk kansen gehad?
Mja dat vind ik ook wel merkwaardig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:22 schreef Merkie het volgende:
Verdomme. Speel toch eens wat beter Feyenoord. Waarom moeten ze al 2 maanden lang überslecht spelen als het vorig seizoen wel kon
.
tja, het kan dooien het kan vriezen we kunnen winnen of verliezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:22 schreef Merkie het volgende:
Verdomme. Speel toch eens wat beter Feyenoord. Waarom moeten ze al 2 maanden lang überslecht spelen als het vorig seizoen wel kon
.
Dirk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:22 schreef Merkie het volgende:
.
Boussabon, 1 tegen 1 met Stekelenburg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Jnk18 het volgende:
ja eig wel tonado in het begin... was iemand 1 op1 maar schoot tegen hand van stekelenburg..
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef Ludacriss het volgende:
Feyenoord speelt echt keihard bagger. Het is totaal geen team en er is niemand die er ook uitspringt bij feyenoord.
ze zijn al lang uitgeschakeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:26 schreef Corksterr het volgende:
Ik baal ehct dat we ze in leven laten en niet allang de 0-3 hadden gemaakt.
De verdediging was vorig jaar wel ok, waarom zou de verdediging zonder Dirk slechter spelenquote:
Ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:25 schreef toma het volgende:
Heeft iemand nou al een .GIF van de 1ste goal ?
ik had het begin gemist vandaar. maar wat ik heb gezien is gewoon zielig van feyenoord, het lijken wel amateurs als de bal eens voorin komt kunnen ze hem nog geen 2 tellen in bezit houden. niet dat ik het erg vind overigensquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Jnk18 het volgende:
ja eig wel tonado in het begin... was iemand 1 op1 maar schoot tegen hand van stekelenburg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |