Hehehe. Misschien ga ik die ook nog wel ff kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef APK het volgende:
[..]
Op ongeveer 6000 streams.
http://www.myp2p.eu/Matches/Match6.htm
Lees de OP even.
Je hebt geen schrijfrechten in c:programfiles ljkt het.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:35 schreef AminBen het volgende:
ik krijg PPstream niet geinstalleerd, dit is het probleem:
[afbeelding]
wat te doen?(ben niet zo handig met de computer)
dat is raar want ik ben gewoon administrator, maar ik zal kijken of dat veranderd is, ik weet nu waaraan het ligtquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Je hebt geen schrijfrechten in c:programfiles ljkt het.
Ik kan ook helemaal niets vinden via Google, succes.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:22 schreef AminBen het volgende:
[..]
dat is raar want ik ben gewoon administrator, maar ik zal kijken of dat veranderd is, ik weet nu waaraan het ligt
Hopen dat ie het goed doetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef 2Drix het volgende:
20:15 Eredivisie:
Ajax Amsterdam - Ado den Haag
Goal TV 2 PPstream Tvants
[afbeelding]
Begint pas 20.15 he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
PPMate lijkt niet echt te bufferen. (Ajax)
ppmate doet het uitstekend bij mij!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:53 schreef Me_Wesley het volgende:
PPMate lijkt niet echt te bufferen. (Ajax)
Ja klopt.. maar op voetbalstreaming.cautela.nl hebben ze al zuiver beeld. Ik wacht gewoon wel ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |