Zeg maar dag met je handje; die ben je kwijt!quote:kwam mijn vriend ermee om een soort van pauze in te lassen, om niet verder uit elkaar te groeien
Daar ben je toch echt zelf ook bij hoor. Ik pieker er niet eens meer over om over allerlei pietluttigheden en weet ik wat al dies meer een of andere onzinnige discussie aan te gaan.quote:Maar op de een of andere manier kwamen toch die discussies steeds terug.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
pauze is vaak de aanloop naar einde relatie
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:
als je pijn bij het lopen hebt, beslis je dan ook om maar niet meer te lopen?
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:49 schreef milagro het volgende:
pauze werkt soms wel in die zin dat je elkaar vreselijk gaat missen en dan wil je elkaar weer terug, ben je even heel blij weer met elkaar, even dan dus, soms duurt dat maar een dag, en dan merk je dat alles weer net zo is als vóór de pauze.
als je pijn bij het lopen hebt, beslis je dan ook om maar niet meer te lopen?
als je al weken pijn bij het lopen hebt, dan ga je toch kijken waarom je pijn hebt bij het lopen, of niet dan?quote:
Nee, klopt. De eerste maanden was alles koek en ei, alleen maar leuk en lachen, geweldig! En na een tijdje... Ja, dan zie je dingetjes van elkaar die je storen. Wat dan weer uitmondt op kleine stomme discussietjes/ruzietjes. En waarom? Geen idee. Waar komen die ruzietjes vandaan? Ik weet het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
zo lastig is het niet, hoor.
een pauze nemen zonder te weten wat er nu precies mis is, waarom die ruzietjes steeds komen, gaat niet helpen.
ik denk dat degene die de pauze voorstelt, het prima weet vaak, het waarom, maar het niet durft te zeggen en zo wat tijd koopt, om de moed te verzamelen, of in de hoop dat de andere partij dan die stap zet...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:46 schreef BalLon het volgende:
[..]
Nee, klopt. De eerste maanden was alles koek en ei, alleen maar leuk en lachen, geweldig! En na een tijdje... Ja, dan zie je dingetjes van elkaar die je storen. Wat dan weer uitmondt op kleine stomme discussietjes/ruzietjes. En waarom? Geen idee. Waar komen die ruzietjes vandaan? Ik weet het niet.
Als er iemand is die suggesties heeft. Natuurlijk snap ik dat niemand weet waarom ik ruzietjes heb met mijn vriend, maar misschien herkent iemand dit verschijnsel?
Als ik pijn heb bij het lopen, ga ik naar een dokter. Die verteld me dan wat er aan de hand is en wat ik er tegen kan doen. Bij een relatie gaat dat helaas niet zo makkelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:13 schreef milagro het volgende:
[..]
als je al weken pijn bij het lopen hebt, dan ga je toch kijken waarom je pijn hebt bij het lopen, of niet dan?
zo lastig is het niet, hoor.
een pauze nemen zonder te weten wat er nu precies mis is, waarom die ruzietjes steeds komen, gaat niet helpen.
zucht.....quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:18 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Als ik pijn heb bij het lopen, ga ik naar een dokter. Die verteld me dan wat er aan de hand is en wat ik er tegen kan doen. Bij een relatie gaat dat helaas niet zo makkelijk.
Haha, ik snap je punt wel hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef milagro het volgende:
[..]
zucht.....
een pauze nemen zonder over een mogelijke oorzaak te praten is niet anders dan weglopen van het probleem, het probleem voor je uitschuiven, tenminste als je nog verder wil met diegene.
als je wéét waarom je steeds ruzie hebt, dán zou ms een pauze zin hebben, als de reden bv is 24/7 op elkaar lip zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |