ik heb geen piepiequote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:36 schreef puntoortje het volgende:
deze was eerder!!!
mee eens dus we blijven hier???? We zijn toch kut newbie's dus eigenwijs mogen we wel doen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:36 schreef puntoortje het volgende:
deze was eerder!!!
gedraag je daar eens naar!quote:
Gladys zat in het sc topic met de leuke TT!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
ik zit hier dus al een poosje te zwaaien naar gladys![]()
![]()
...ik krijg inmiddels een lam armpje
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef demins het volgende:
Deze dan maar? Zit Puntjer lekker een tijdje te gloeien en hebben we daar geen omkijken naar!![]()
die zat nog in die andere, maar day heeft um netjes gesloten haahah zal bommie balenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
![]()
Ik had je een paar postings daarvoor al antwoord gegeven op je vraag!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey demins, wat vinjij van de seeger sessions?
En pas als ik weg ben durf je me een grote mond te geven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
tssssssk de hele avond mensen beschadigen en als je zelf geschoren gaat worden is het RUN FORREST RUUUUUUUUUUUN!
1 m i d d e l v i n g e r in de luchtquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef demins het volgende:
Deze dan maar? Zit Puntjer lekker een tijdje te gloeien en hebben we daar geen omkijken naar!![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:38 schreef puntoortje het volgende:
![]()
hear hear idd...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had je een paar postings daarvoor al antwoord gegeven op je vraag!![]()
Ik vind het erg verrassend en leuk! Bijna niet echt Bruce Springsteen![]()
een maar je hebt er 2 hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1 m i d d e l v i n g e r in de lucht![]()
whehehequote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gladys zat in het sc topic met de leuke TT!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:37 schreef petraa het volgende:
[..]
mee eens dus we blijven hier???? We zijn toch kut newbie's dus eigenwijs mogen we wel doen dan![]()
Nee schat, je rende keihard weg toen je merkte dat ik het zat was om de klappen op te vangen die voortvloeien uit jouw frustratie van het newbie zijn!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
En pas als ik weg ben durf je me een grote mond te geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |