Zo was het bijn nederland ook daar was ik ook een van de weinige die de boeken ook echt gelezen heeftquote:
Een niet al te moeilijkequote:Op zondag 22 oktober 2006 03:06 schreef wyccie het volgende:
Die ken ik inderdaad niet.
Ik laat deze vraag wel staan. Misschien weet iemand het morgen wel.
Wat voor vraag willen jullie?
En we hoefde er ook geen verslag over te schrijven alleen een toets over makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:06 schreef wyccie het volgende:
Die ken ik inderdaad niet.
Ik laat deze vraag wel staan. Misschien weet iemand het morgen wel.
Wat voor vraag willen jullie?
Ik vond die boekverslagen juist het vervelendst om te makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:13 schreef wyccie het volgende:
Wij hadden wel eens boekverslagen (vond ik zelfs leuk om te maken) en vooral mondelinge examens.
Hoe komt rode druivensap aan haar kleur?
Om wit sap te maken kun je ook blauwe druiven gebruiken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:14 schreef WooZ het volgende:
omdat ze geen witte maar paarse druiven gebruiken?
Die kleur komt ergens vandaan....quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Ze voegen kleurstof toe?
De paarse bessen worden tijdens het pletten rood?quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:22 schreef wyccie het volgende:
Op zich zit het antwoord wel in je vorige antwoord, maar het moet echt specifieker.
Dan heb ik echt geen idee hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
Nee, niet de pitten.
Ow, jammerquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:36 schreef WooZ het volgende:
omdat het vruchtvlees cq. het velletje rood is?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:39 schreef WooZ het volgende:
nou weer wat geleerd in een ethanol geïntoxiceerde bui
Slaap lekker wycciequote:Op zondag 22 oktober 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Yuri, ik laat je alleen met deze zuiplap hier!
Welterusten allemaal
slaap lekker Woozquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:44 schreef WooZ het volgende:
trsute
ik ad m'n aldi multi vitamine zo ook weg, dan ga ik ook m'n bedje opzoeken
Ik denk ook dextrose.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Dextrose
Of is dat een te moeilijke vraag om de boel weer mee open te gooien?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:06 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet de bedenker van het Esperanto?
Ik heb het ooit gelezen. Ik dacht dat het een joodse naam was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:09 schreef Neleos het volgende:
Of is dat een te moeilijke vraag om de boel weer mee open te gooien?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:22 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ludovich Zamenhof
Dat heb ik net gelezen, dus ik doe even niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ik heb, toen ik een jaar of twaalf was, eens een foldertje in handen gekregen over het Esperanto en taalliefhebber als ik ben, heeft het me nooit meer losgelaten
Een inleggertje:
Hoe werd Zamenhof bekend, m.a.w. welke naam gaf hij zichzelf in zijn testament?
Het siert je.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat heb ik net gelezen, dus ik doe even niet mee.![]()
Het woord Esperanto is al juist, maar er moet nog een woord voor...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:30 schreef vipergts het volgende:
esparanto
wyccie +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef wyccie het volgende:
Dr. Esperanto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |