Tjek, ik denk, wellicht is dit een gebied waar ik hem kan 'pakken'quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:23 schreef MarkPeterse het volgende:
batiken
Ik moet mijn vrouw eerst wekken, die ligt naast me te slapen op de bank, maar ik heb ook nog een vraag open staan bij Muziektrivia. Maar misschien moeten we er wel een eind aan maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef MarkPeterse het volgende:
Zijn er uberhaupt nog anderen hier, of zullen we elkaar gewoon 10 punten geven en gaan slapen
Ik ben er nogquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef MarkPeterse het volgende:
Zijn er uberhaupt nog anderen hier, of zullen we elkaar gewoon 10 punten geven en gaan slapen
Mij pak je op 15e-19e eeuwse literatuur, klassieke muziek, vogels en dieren herkennen, dingen die tegenwoordig op tv zijn (gooise vrouwen, lama's en dat soort meuk)quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:24 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tjek, ik denk, wellicht is dit een gebied waar ik hem kan 'pakken'
MarkPeterse een verdiende +1
Riksja, Kretek etc. was ook gemakkelijk geweest waarschijnlijk
Een afrikaanse of een europeese?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef MarkPeterse het volgende:
Hoe snel vliegt een onbeladen zwaluw?
Yurithemaster +1quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een afrikaanse of een europeese?![]()
Jij ziet liever een algemene ban voor het belazeren van de zaak? Dat gaat mij wat ver, van mij mag hij prima in andere topics posten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:00 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik vind trouwens niet dat we JayHawk zijn punten moeten afnemen, hij is niet betrapt op googlen, dus laat maar lekker staan. Iedereen mag zijn twijfels hebben bij zijn prestatie, maar punten afpakken gaat me wat ver....
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Stel je zit op een boot in Irak. Je komt een patrouilleboot tegen..... gelukkig heeft de enige dame zich goed verkleed als Arabier. Op een gegeven moment wordt het toch een fuckup..... hoe komt dit?
Dacht wel dat het een film was maar het zegt me niksquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:44 schreef MarkPeterse het volgende:
Voortaan maar weer monty python vragen stellen dan....
Of minderen met drinken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:44 schreef MarkPeterse het volgende:
Voortaan maar weer monty python vragen stellen dan....
Hmm jammer het is een aanradertje....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht wel dat het een film was maar het zegt me niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |