Vooruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Snever, hou eens op met in elke topic te zeuren of iemand een wii te koop heeft. Open een GEZ topic en hou je aan de regels. Of zoek het uit op MP of wacht nog een paar weken. Gjeeez.
Hmmm, okequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef Dizer het volgende:
Snever, kleine tip: wees wat vriendelijker tegen mensen in je topics. Ook al bieden ze belachelijke prijzen. Geeft namelijk hoop voor andere mensen die misschien wel met jou in zee willen.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:18 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan misschien aan een Wii komen. 500 euro?
Hij was vandaag in heel Arnhem niet te verkrijgenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef Geqxon het volgende:
Je mag ook aan mijn wii zitten hoor.
Er was er hier laatst 1 te koopquote:Op woensdag 20 december 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Iemand nog een P900 te koop? Ik zag op ebay een te toffe zwart/zilveren bodykit. Maar ja, ik heb geen P900
Dudequote:Op woensdag 20 december 2006 20:00 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, hij is 27 mm lang. Kijk, het is leuk te weten dat mensen denken dat je een grote penis hebt, maar het zal waarschijnlijk best onconfortabel zitten.
Intertoys Zevenaarquote:Op woensdag 20 december 2006 17:52 schreef Snever het volgende:
[..]
Hij was vandaag in heel Arnhem niet te verkrijgen![]()
Volgens mij staat daar de vestiging van Intertoys waar het apparaat eventueel nog te krijgen is.quote:
Ja maar het is niet alsof je helemaal naar die intertoys gaat als je niet in de buurt woontquote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar de vestiging van Intertoys waar het apparaat eventueel nog te krijgen is.![]()
![]()
Nog een paar jaar en dan is 't gemeente Arnhem.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof je helemaal naar die intertoys gaat als je niet in de buurt woont
Nog een paar jaar en dan is Nijmegen Gemeente Arnhem.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan is 't gemeente Arnhem.![]()
Arnhem --> Zevenaar 10 minutenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof je helemaal naar die intertoys gaat als je niet in de buurt woont
En lopens?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem --> Zevenaar 10 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |