Schuif je lul eronderquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:50 schreef Geqxon het volgende:
Ik had duidelijk in de rij moeten gaan staan
Mijn tafel wiebelt een beetje, en ik zoek iets om onder de korte poot te schuiven
Nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een Wii (al anderhalve dag)
Iemand een GameCube kopen?
Hoe bedoel je? Tuurlijk vrijwilligquote:Op maandag 11 december 2006 17:03 schreef Geqxon het volgende:
En dat doe je vrijwillig?
Nopequote:Op donderdag 14 december 2006 11:27 schreef Geqxon het volgende:
Dus je word niet door iemand geforceerd dit te doen??
Je bent er weerquote:Op donderdag 7 december 2006 12:42 schreef Snever het volgende:
7 December, de dag dat ik terugkeer. Na een maand lang onterecht een ban te hebben gehad!
Verwelkom mij hier![]()
Nee, maar heb wel me psp verkochtquote:Op donderdag 14 december 2006 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bent er weer. En die ban was terecht
!
Dus, hebben we nou een lesje geleerd?
Toppiequote:Op donderdag 14 december 2006 11:49 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel me psp verkocht
Nee grapje, ik zal voortaan wat beter opletten
Ik zie dat je niet echt actief meer bent. FredVZ deelt de slotjes uit.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toppie. Heb je gemist... geen gebagger... V&A was zowat dood
.
(nee hoor grapje) over dat gebagger dan...
weet je meer dan ikquote:Op donderdag 14 december 2006 12:00 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik zie dat je niet echt actief meer bent. FredVZ deelt de slotjes uit.
Heb nu een uur Nederlands. Moeten we op de computer met een programma werken. Niet dus!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:09 schreef Geqxon het volgende:
Waar zit je al op fok dan??
Hey,quote:Op donderdag 14 december 2006 15:33 schreef Geqxon het volgende:
Zo kom je er wel.
hup aan het werk luie donderquote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Snever het volgende:
[..]
Heb nu een uur Nederlands. Moeten we op de computer met een programma werken. Niet dus!![]()
Je zit op het VMBO?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:41 schreef Snever het volgende:
[..]
Hey,
Nederlands kunnen standaard Nederlands. Het zijn de allochtonen die het moeten leren maar dat ook vertikken![]()
Natuurlijk niet, wegboeken als verlies..... Dus minder omzet/winst = minder belastingquote:Op maandag 18 december 2006 11:16 schreef Snever het volgende:
Ik heb weer project en dit keer moet ik uitzoeken wat er gebeurt als je openstaande debiteuren hebt die niet meer betalen. Moet je daar dan belasting over betalen of niet? Link?
Het moet minstens 1 a4tje zijnquote:Op maandag 18 december 2006 11:21 schreef ANWB het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wegboeken als verlies..... Dus minder omzet/winst = minder belasting![]()
Waarom een a4 vol lullen als het in een zin kanquote:Op maandag 18 december 2006 11:22 schreef Snever het volgende:
[..]
Het moet minstens 1 a4tje zijn
Iemand link met de bovenstaande info?
wist je dat firas.nl 'gejat' is?quote:
maroon5.nl ook btwquote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
wist je dat firas.nl 'gejat' is?
forum.firas.nl is dus ook weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |