Ik zit in precies dezelfde situatie als je man, trein 9/5, trein, meerdere keren toiletbezoek. Maar ik kom 9/10 keer toch wel thuis met een propere piemel hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:27 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Maar stel je voor... m'n vent werkt op een kantoor in amsterdam.
Hij zit eerst een uur in de trein voor hij daar eindelijk is.. Dan zit hij daar van 9 tot 5 op z'n bureaustoel. Hij gaat nog een paar keer naar de wc... de boel droogt lekker op... weer een uurtje terug naar huis.
De lucht die er dan aan hangt is echt genoeg om je eetlust te verpesten... eerst een schone piemel en dan pijpen...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef Godshand het volgende:
man gezeik. ik laat haar tussen het beffen door ook weleens pissen en daarna gaan we vrolijk verder... wel eerst eeven haar weer goed glibberig laten worden...die urinesmaak is zo weg...
Dat is ook een manier om de smaak van een plaspiemel te camoufleren jaquote:
Je weet dat ik je heel lief vindt enzo, maar "de meeste vrouwen" nog wel, geloof er helemaal niks van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
gepijpt worden is prima, helaas kunnen de meeste vrouwen er niks van.
ik denk dat ik daar als man toch een beter oordeel over kan vellen, wat denk jij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet dat ik je heel lief vindt enzo, maar "de meeste vrouwen" nog wel, geloof er helemaal niks van.
Zoals je het brengt zou ik je bijna het tegendeel willen bewijzen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar als man toch een beter oordeel over kan vellen, wat denk jij?
Mwoah, zou je weleens gelijk in kunnen hebben, maar WAT kunnen ze dan niet, of zijn het dan toch eik vrouwen die het stiekem toch vies vinden om te doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar als man toch een beter oordeel over kan vellen, wat denk jij?
zoalshetis heeft het al een keer in dit topic perfect gezegd:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef TheSorrow het volgende:
Wat vind jij er nou eigenlijk van yvonne, wees eerlijk
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
mensen kunnen oraal ingesteld zijn. dat zijn vaak de vrouwen die roken, drinken, duimen, pijpen en lekker eten.
ik hou niet van handjes en tandjes. heb ik al een keer een topic over proberen te openen in sex. maar op een of andere reden worden normale topics van mij in sex snel gesloten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoah, zou je weleens gelijk in kunnen hebben, maar WAT kunnen ze dan niet, of zijn het dan toch eik vrouwen die het stiekem toch vies vinden om te doen?
ja helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
gepijpt worden is prima, helaas kunnen de meeste vrouwen er niks van.
Tandjes horen niet standaard in het pakketquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hou niet van handjes en tandjes.
oh maar dat doe ik dan ook. in de basis kunnen de meeste vrouwen niet pijpen. als ze oraal ingesteld zijn is dat na een paar weekjes zoalshetis-pijpcursus wel verdwenen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:26 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Tandjes horen niet standaard in het pakketmaar handjes worden door veel mannen wel weer gewaardeerd. Zijn toch dingen die je subtiel aan kan geven
Wat bedoel je met handen tijdens het pijpen? Handen om een lul doe ik ook nooit, dat zit alleen maar in de weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en handen tijdens het pijpen![]()
dan kan je gewoon niet goed genoeg pijpen.
ja om de lul heen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:45 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Wat bedoel je met handen tijdens het pijpen? Handen om een lul doe ik ook nooit, dat zit alleen maar in de weg.
Maar handen om billen of op een buik/bovenbenen worden meestal wel gewaardeerd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |