Klopt ook, maar kom dan op z'n minst ff en dan zie je dat iedereen het even eng vindt en dan ben je er toch al dus is het zonde om weer terug te gaan fietsenquote:
het meeten is niet eng maar met mijn kop opm foto;s welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Klopt ook, maar kom dan op z'n minst ff en dan zie je dat iedereen het even eng vindt en dan ben je er toch al dus is het zonde om weer terug te gaan fietsen.
* Quinazoline heeft al 4 jaar niet gemeet, dus weet ook niet meer wat haar te wachten staat.
Dan ben je al verder dan ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het meeten is niet eng maar met mijn kop opm foto;s wel
dan ken je mij nog nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik.
Maar ik denk dat het wel mee zal vallen hoor, met hoe erg de foto's zijn..
Nee klopt, maar als je niet komt geef je me de kans ook niet om je te leren kennen hequote:
Niet zo veel drinken dat je je morgen verslaapt hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef releaze het volgende:
Fuente en buurvrouw rietman vallen ook af
ooh, check die smiley! waar komt die nou vandaan?(* releaze alcohol op heeft)
idd, we moeten je nog ontmoetenquote:
Ik zal eerder mn camera vergeten mee te nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als je niet komt geef je me de kans ook niet om je te leren kennen he.
[..]
Niet zo veel drinken dat je je morgen verslaapt he.
is niet ergquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef releaze het volgende:
[..]
Ik zal eerder mn camera vergeten mee te nemen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kom sowieso welwil het gebied wel zien etc of ik ook daadwerkelijk op de foto durf zullen we morgen zien
quote:
niet zo heel mystery hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:55 schreef Petre het volgende:
Ik heb nog iemand overgehaald.. misteryguest
Doe J de groeten en neem haar heel mee in de bus desnoods onder dwangquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:10 schreef Nosh het volgende:
Hoi. Ik kom toch wel. 12 uur ben ik in utrecht.
Nog steeds droog in Zeist, en ik hoef maar een kwartiertje te fietsen dus ben nog niet onderweg.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:51 schreef Xilantof het volgende:
Status update?
Of is iedereen al onderweg?
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:56 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nog steeds droog in Zeist, en ik hoef maar een kwartiertje te fietsen dus ben nog niet onderweg.
Dus je komt?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel.
Maar ik ben zowiezo te laat. Omdat ik laat wakker was moet ik me nu nog klaar maken voor vertrek (douchen etc)
Dus eer dat ik daar ben/kan zijn zal het half 1 zijn gok ik.
done.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ent pas wakkerkan iemand mij een telefoonnumer pm'en?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef Xilantof het volgende:
Groepsfoto!!
[afbeelding]
Er is ook nog een duidelijkere als het goed is
Leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef Xilantof het volgende:
Groepsfoto!!
[afbeelding]
Liep je weer te pimpen met je lens?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef Xilantof het volgende:
Groepsfoto!!
[afbeelding]
Hey Xila, die komt bekend voor...traditie bij elke meet aan het worden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:53 schreef Xilantof het volgende:
Groepsfoto!!
[afbeelding]
het was ook erg leuk zo met een klein groepje. ik geloof dat we dr alle 8 wel vrij gelukkig mee warenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Goed dat jullie toch gegaan zijn ondanks alle afzeggingen.
Xilantof: "Daar smelten ze de kazen."quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:38 schreef releaze het volgende:
Nouja goed, hierbij 3 fotos van mij. Heb ze niet in PS aangepast, dus ze zijn veel te donker, etc.
Ik vond het iig heel leuk om eens te kunnen oefenen met fotos van/met mensen maken![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Xilantof: "Daar smelten ze de kazen."
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Xilantof: "Daar smelten ze de kazen."
En dat is niet geregiseerd moeten we er even bij vermelden!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:39 schreef Quinazoline het volgende:
Die van Xil en mij is cool! We staan precies het zelfde.
poeh, ik had je nieteens opgemerk!!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:43 schreef Quinazoline het volgende:
Jou heb ik trouwens ook, releaze. Had je je toch niet goed genoeg verstopt.
[afbeelding]
En misschien ook wel dat ik wel kleiner was dan jij, maar niet zoooooooveel kleiner als het op de foto lijkt te zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En dat is niet geregiseerd moeten we er even bij vermelden!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef releaze het volgende:
Overigens, even voor de goede duidelijkheid. Dit was geen fotomeet in bos beerschoten, dit was een excursie naar het museum. Kan de TT even aangepast worden? He, Nosh?
je maakt me bang, als ik er zo totaal neit vrolijk van ga worden ist vast vreselijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:49 schreef releaze het volgende:
[..]
poeh, ik had je nieteens opgemerk!!
Ik heb overigens een foto van mementomori en janetje gemaakt waar memento mori totaal niet vrolijk mee gaat zijn maar ik vind hem zelf zoooooo gaaf. Ze heeft een karakteristiek koppie waar je een heel andere kant mee op kan dan conventioneel plaatjes schieten en dat kwam in de foto die ik heb gemaakt toch wel aardig op de plaat imo
kloptquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:52 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
En misschien ook wel dat ik wel kleiner was dan jij, maar niet zoooooooveel kleiner als het op de foto lijkt te zijn.
die onder die boom is inderdaad ook met die Pelenglens gemaakt (8mm fisheye).quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef releaze het volgende:
Is die ook met die panlens Xil?
De fotos van Nosh zijn echt cool, niet zo krampachtig cliche lachen maar veel natuurlijker Nosh
Hm ik vraag me af waar ik hier benquote:
Je hebt een heel verwilderde blik op je gezicht op de foto. Ik vind hem verre van vreselijk, ik vind hem heel gaaf, maar het is geen 'positieve foto' qua lachen naar het vogeltjequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je maakt me bang, als ik er zo totaal neit vrolijk van ga worden ist vast vreselijkmaargoed t was gezellig, ben net thuis, nog wat gegeten in Utrecht met Nosh, Petre en Janetje
jij loopt achter Releaze.... Rechts onder zie je nog net je been.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hm ik vraag me af waar ik hier benliep ik achter of naast jou of loopt er iemand achter mij waardoor ik niet zichtbaar ben?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb nog een fotograve op de foto ook!
[afbeelding]
Je loopt voor releaze maar dat deed je zo consequent dat ik je er niet op kreeg. Er is trouwens wel een been van je te zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hm ik vraag me af waar ik hier benliep ik achter of naast jou of loopt er iemand achter mij waardoor ik niet zichtbaar ben?
alleen de geluktequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:02 schreef releaze het volgende:
[..]
Je hebt een heel verwilderde blik op je gezicht op de foto. Ik vind hem verre van vreselijk, ik vind hem heel gaaf, maar het is geen 'positieve foto' qua lachen naar het vogeltje(kwam overigens door op het verkeerde moment nemen hoor!) Wil je trouwens al je fotos (dus ook de spontane op het verkeerde moment genomen, of alleen de gelukte?)
ik dacht mn been/voet al te herkennen ja hahahaquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De meet is geslaagd: ik sta normaal op een foto!![]()
[..]
Je loopt voor releaze maar dat deed je zo consequent dat ik je er niet op kreeg. Er is trouwens wel een been van je te zien.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dat was ie tijdens dit telefoontje aan het vertellen.
Zeker! M'n foto's zijn inderdaad scherper dan ooit! En aan dat vaste ben je zo gewend. 't Was een Nikkor toch? Heb net m'n vriend al verteld dat ik die wel wil, alleen ik denk niet dat ie de hint begreep dus ga toch maar ff zelf sparen danquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
Quinazoline... Ben je beetje tevreden wat die 50mm 1.8 kan?
hmm, misschien toch even iets duidelijker zijn naar je vriend toe danquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zeker! M'n foto's zijn inderdaad scherper dan ooit! En aan dat vaste ben je zo gewend. 't Was een Nikkor toch? Heb net m'n vriend al verteld dat ik die wel wil, alleen ik denk niet dat ie de hint begreep dus ga toch maar ff zelf sparen dan.
Yep, inderdaad, mocht willen dat ik zulke plaatjes kon schieten of er zo leuk op kon staan. Misschien ga ik het ooit lerenquote:geweldige foto's zie ik zeg, jullie staan er prachtig op.
Baal nu nog meer dat we niet meekonden
Vaste lenzen zijn super. Gewoon ff meekomen naar Houten en kijken of je er wat 2e hands vast spul kunt scoren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Zeker! M'n foto's zijn inderdaad scherper dan ooit! En aan dat vaste ben je zo gewend. 't Was een Nikkor toch? Heb net m'n vriend al verteld dat ik die wel wil, alleen ik denk niet dat ie de hint begreep dus ga toch maar ff zelf sparen dan.
Dat gaat binnenkort wel een keer gebeurenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:56 schreef releaze het volgende:
Maareh Quinazolina. Waarom heb jij je fotoboek nog niet geupdate?![]()
Dan zit ik in Stockholm helaas (nouja, helaas...), anders was ik inderdaad wel meegegaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Vaste lenzen zijn super. Gewoon ff meekomen naar Houten en kijken of je er wat 2e hands vast spul kunt scoren.
Ja dat zijn de boe- boe- boe- boerenjongens.. boerenjongens..quote:
janetje is rond half 12 thuisquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:14 schreef Quinazoline het volgende:
Kheb nog 2 foto's van Janetje klaar staan, die ik wel zal posten als ze thuis is (maar dat kan nog wel ff duren geloof ik). De rest ga ik een andere keer bekijken, want ik moet morgen vroeg op omdat vanavond weeer niks aan m'n studie heb gedaan. Dit is ook veel leuker.
met photoshop is er ook zeker wat aan te doen. de fotos die ik heb gepost zijn ook alleen maar geresized in photoshop, voor de rest niet aangeraakt. dat is iets waar ik wellicht wat langer, of wel helemaal niet aan wil zitten. Misschien is dit niet eerlijk naar de modellen toe, dat ik niet zo snel photoshop aanraak, voor hun foto, dus ik denk dat ik daar wellicht naar zal kijken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:22 schreef Quinazoline het volgende:
Ik kan overigens niet geweldig photoshoppen, maar releaze ik denk dat er best nog wat meer uit je foto's te halen is hoor. Ik ben even zo vrij geweest met een van je foto's (als je wil dat ik 'm weg haal moet je het maar zeggen hoor). En volgens mij kan het nog beter hoor, want dit heb ik ff snel gedaan.
[afbeelding]
Ik ben benieuwd, maar ik zie het morgen wel want ik ga nu slapen.quote:
Dat idee had ik eerst ook, maar nu vind ik gewoon dat het erbij hoort, zoals ik al zei komen de plaatjes niet op zo'n manier m'n camera uitrollen dat ik er direct tevreden mee ben (tis ook geen poloroid camera, dus dat rollen valt sowieso wel mee, maar je begrijpt m'n punt vast wel). Ik probeer wel altijd om er zo weinig mogelijk aan te doen, dus ik snap je standpunt wel hoor. Daar moet je zelf een beslissing over nemen (of de modellen moet die voor je nemenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:28 schreef releaze het volgende:
[..]
met photoshop is er ook zeker wat aan te doen. de fotos die ik heb gepost zijn ook alleen maar geresized in photoshop, voor de rest niet aangeraakt. dat is iets waar ik wellicht wat langer, of wel helemaal niet aan wil zitten. Misschien is dit niet eerlijk naar de modellen toe, dat ik niet zo snel photoshop aanraak, voor hun foto, dus ik denk dat ik daar wellicht naar zal kijken.
Maar voor mezelf iig niet. Ik ben bang dat als ik een ah dat photoshop ik dr wel ff van af houding aan ga nemen (op dit moment) dat ik dan wat minder gemotiveerd ben de mogelijke instellingen van mn camera te onderzoeken en uitproberen.
Maar ja, voor het publiek zou de foto eigenlijk niet onder mn voorkeuren moeten lijden wellicht.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:38 schreef releaze het volgende:
Nouja goed, hierbij 3 fotos van mij. Heb ze niet in PS aangepast, dus ze zijn veel te donker, etc.
Ik vond het iig heel leuk om eens te kunnen oefenen met fotos van/met mensen maken![]()
[afbeelding]
Mooi mooi mooi! Zitten echt mooie foto's bij (naast deze twee hierboven nog een aantalquote:
mn haar is zo onverzorgd en mn mond zo vaag openquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:24 schreef Dirk_D-H het volgende:
Hij is weg maar ik vond 'm juist leuk. Smaken he.
ik vind die eerste van mij wel erg leuk en de rest is wel aardig op zich maar blijf er toch wat onzeker overquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:36 schreef Dirk_D-H het volgende:
meningen daarover zullen verschillen denk ik maar ik weet zeker dat van al die foto's die we gemaakt hebben er zeker tussen zullen zitten die je leuk zal vinden.
*poging doet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ben benieuwd of er nog ergens een echt leuke van mij is
Ik heb Janetje gebeld, er mogen foto's opquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb ook veel van Janetje... Mogen deze direct geplaatst worden (uiteraard de goede enzo). Of wilde zij ze graag van te voren even keuren?
Mooie poging!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:40 schreef Xilantof het volgende:
*poging doet!
we waren met zn achten en de voornamelijk modellen waren janetje, nosh en ik, de rest staat meer als fotograaf op de fotoquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel deelnemers waren er?
Zie de groepsfoto!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel deelnemers waren er?
Nog maar net.. ik had m'n laatste bus dus wel gemist.. en had een andere bus genomen die er 'in de buurt zou komen'.. dus niet..quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Janetjeje betn weer heel thuis gekomen
Je lachtte wel!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef Janetje het volgende:
Zo, jezus.. Eindelijk thuis..
Hahaha.. jullie wilden me persee met open mond op de foto he..![]()
ohhh die is echt heel mooiquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je lachtte wel!
en nog een foto van je!
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog maar net.. ik had m'n laatste bus dus wel gemist.. en had een andere bus genomen die er 'in de buurt zou komen'.. dus niet..Hopeloos verdwaald.. heb ik een lift gekregen van m'n buren die toevallig langsreden
![]()
Hij is mooi Xilquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je lachtte wel!
en nog een foto van je!
[afbeelding]
Die hitsige blik.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:21 schreef Dirk_D-H het volgende:
andere deel van een foto
[afbeelding]
Tillen? vuile handen zal je bedoelen!
ja op de trapquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen we voor "ons" huis stonden denk ik
http://images.fok.nl/upload/061023_160378_100_4670.JPGquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:33 schreef releaze het volgende:
[..]
hi-res please(Evenals Xilantofs ronde!)
thankyou!quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef Petre het volgende:
[..]
http://www.freewebs.com/petre86/FOKMEET/100%5F4670%5F50.JPG
die is 1,7mb
Ik heb hem in nog groter formaat, maar dit is de mooiste zonder ruis
en ik?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is Nosh ontzettend leuk!
En Janetje is gewoonweg zum fressen![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
En Janetje is gewoonweg zum fressen![]()
O sorry, ik keek alleen even naar de modjesquote:
Aech wel niequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg dat heb je van mij Dude, na-aaapert!
check groepsfotoquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O sorry, ik keek alleen even naar de modjes![]()
Ik vind het allemaal vrolijke, mooie foto's (vraag me niet naar technische aspecten). Jullie hebben een hartstikke leuke dag gehad zo te zien. De foto's in dit topic zijn vooral heel relaxed en dat zijn de mooiste foto's van mensen vind ik.
Leuk dat het zo geslaagd was![]()
Wie waren er eigenlijk allemaal?
Mooi klein clubje dus. Dat werkt ook wel zo ontspannen denk ik. Goed gedaan hoor!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
check groepsfotoxilantof, releaz, quinazoline, nosh, janetje, petre, dirkdh en ik
en Ik ging uit mezelfquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
Petre sleepte mij mee, ik sleepte Nosh mee...
Ik ben net bezig met uploadenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:08 schreef Memento-Mori het volgende:
petre komen jouw foto;s nog of een link ernaar?of kan ik maar bter gaan slapen nu
dan wacht ik nog heel ffquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:18 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met uploadenik gooi de mooiste 2 per persoon er zo op
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:36 schreef Memento-Mori het volgende:
die foto's van janetjevooral 2 en 3
vind ik die van mij vergeleken echt kut bij
maar goed ik kan mn hoofd ook niet veranderen helaas
de foto;s wel. mn hoofd alleen niet , maar ik ga maar eens echt slapen anders wordt het morgen niks met mequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Jouw foto's zijn hardstikke leuk.
quote:
noujaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:27 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wil ook meer foto's zien! Van Dirk-DH heb ik nog bijna niks gezien!
* Quinazoline heeft vandaag zowel releaze (rond 11 uur in bus 1 naar lunetten, ik zat in de tram) als Memento-Mori (achter de kassa, maar je collega had geen klanten staan dus dat was sneller) gespot.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:18 schreef releaze het volgende:
[..]
noujaWelk liedje draaide ik op mn mp3?
Dat was vast toen bij het westplein dat de tram al begon te rijden terwijl er nog een man wilde instappen die toen zwaar geagiteerd het toch maar opgafquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:20 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien. Geen ipod-emo-rollercoaster dus
. Ik zag je toevallig zitten toen ik een beetje uit de tram zat te kijken, onderweg naar IKEA. En toen ik ook Memento-Mori nog tegen kwam vond ik het het vermelden wel waard
.
Daar jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:25 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat was vast toen bij het westplein dat de tram al begon te rijden terwijl er nog een man wilde instappen die toen zwaar geagiteerd het toch maar opgafIk heb ook wel naar de tram gekeken hoor
![]()
Haha wat leukquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:27 schreef Quinazoline het volgende:
Ik wil ook meer foto's zien! Van Dirk-DH heb ik nog bijna niks gezien!
* Quinazoline heeft vandaag zowel releaze (rond 11 uur in bus 1 naar lunetten, ik zat in de tram) als Memento-Mori (achter de kassa, maar je collega had geen klanten staan dus dat was sneller) gespot.
zeg.. die nosh mag er ook wel wezenquote:
Bij een aantal webwinkels kunnen ze heel snel leveren (fotokonijnenberg bijv.).quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef Quinazoline het volgende:
Zeker mooi!
Ik ging net de stad in om een 50 mm f/1.8 lens te kopen. Bij de Mediamarkt wassie 109 euro en niet op voorraad. Bij een fotozaak 139 en niet op voorraad. Bij Steenweg 109 of minder en niet op voorraad. Bij de enige winkel waar ie wel op voorraad was kostte ie 149 euro.
Nu heb ik die lens dus nog niet, terwijl ik hem a.s. zaterdag mee naar Zweden wilde nemen.
Tevreden?quote:
Gedaan, en ik heb hem!!!! Vanmiddag ff op en neer naar Rotterdam getreind en hij zit nu op m'n camera. Klaar om mee naar Zweden te gaan!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Bij een aantal webwinkels kunnen ze heel snel leveren (fotokonijnenberg bijv.).
Heb ook zeer goede ervaringen met die winkel. op een dag voor 16 uur besteld (en op voorraad) is de volgende dag in huis. Als ik het me goed herinner.
Je kan iig even snuffelen.
Tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben benieuw DirkD-H!!!
[..]
Gedaan, en ik heb hem!!!! Vanmiddag ff op en neer naar Rotterdam getreind en hij zit nu op m'n camera. Klaar om mee naar Zweden te gaan!
Op zich was het een leuk idee natuurlijk, mits beter opgezet maar er is altijd ruimte voor herhalingquote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
Ik was heel erg benieuwd hoe het geworden was allemaal. Maar erg leuk hoor.
Komt er ook nog een meet voor fotografen van dorpsgekken? Ik ben echt niet superlelijk, maar mijn presteert het iedere keer om mij vanuit een rottige hoek te fotograferen. Ogen dicht, zwaar overbelicht, mond open, you name it; ik heb het op iedere foto die hij van mij maakt. Of zou hij mij gewoon zo zien?
hey doe jij ff in meer open topics reagerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |