Ik hoop maar dat ie fantastisch klinkt. Want van zijn uiterlijk moet 'ie het niet hebben, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef SlaggY het volgende:
Iemand toevallig ervaring met deze gitaar?
[afbeelding]
Dit is de eerste gitaar die ik vast had toen ik ging beginnen met spelen, toen ik het prijskaartje van �1400 zag heb ik hem maar meteen weer neergezet.
Nou heb ik hem eergister in actie gezien bij deInfadels
, en ben toch weer even opnieuw gaan kijken. Blijkt dat mijn gitaarboer of een flinke marge (
)heeft op deze gitaar, of dat er speciaals aan die gitaar was. Want bij de meeste winkels wordt deze nu tussen de 500 en 600 aangeboden.
Ow, het is trouwens een Italia Maranello Speedster.
gitaarmuziekquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef Hammet het volgende:
He Dribbel, wat voor muziek maken jullie dan?
compleet origineel, huh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Rock/punk achtig met meer pop achtige catchy lyrics Weet neit hoe ik het precies verder moet omschrijven, ik weet ook totaal geen band waarmee het eigenlijk te vergelijken valt![]()
Nee het is absoluut niet orgineel dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Maaark het volgende:
[..]
compleet origineel, huh?
Het enige wat echt origineel in mijn oren klonk de afgelopen jaren is Astrosoniq![]()
www.feedback.nlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef Lunar het volgende:
Hallo hier
Graag wil ik ook eens beginnen met gitaar leren spelen. Er zijn best wat mensen in de buurt die het ook kunnen, maar dan heb ik nog een gitaar nodig.
Dus, waar hebben jullie je gitaar vandaan toen je begon? Ik wil graag een akoustisch gitaar, en niet te duur uiteraard, een duurder gitaar kan altijd nog komen als het bevalt.
Zoiets dan? http://www.feedback.nl/?id=55&b=21172quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
www.feedback.nl
Kijk hier eens rond
of zoek een lokale gitaarzaak in de buurt
Zo gaaf!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier op de TU bij het cultureel centrum hebben ze een professionele opname studio die je als student voor echt weinig geld kan gebruiken, ik heb net gemaild voor de tarieven maar ik geloof dat het echt maar iets van 30 euro per uur was. Dat is practisch gratis dusGrote studio met goed drumstel versterkers en backline aanwezig
![]()
Bijvoorbeeld, ik zou als ik jou was net als deze idd wel voor een staalsnarige gaatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef Lunar het volgende:
[..]
Zoiets dan? http://www.feedback.nl/?id=55&b=21172
Om het eens te proberen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Zo gaaf!
ben benieuwd! wel ff wat laten horen he als ie af is!!!
Duidelijk de onderstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ?
[afbeelding]
zo ziet ie er nog vetter uital zeg ik het zelf:
[afbeelding]
Okido, thanksquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik zou als ik jou was net als deze idd wel voor een staalsnarige gaatEn anders kan je altijd naar de winkel toegaan en vragen of de verkoper wat uitleg kan geven en wat je het beste kan kopen, en eventueel een stukje voor je kan spelen dat je kan horen hoe het klinkt
![]()
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst nog maar goed oefenen nog tot alles foutloos gaat en weer nieuwe nummers maken enzo![]()
Ok Thnx ik ga ff lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!
http://www.lagrangestudio(...)ngstips_laGrange.pdf
Shit, ik krijg ZIN om op te nemen en de hele dag in een studio te hangen als ik dit lees!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!
http://www.lagrangestudio(...)ngstips_laGrange.pdf
Ga gewoon voor jezelf na of jij hem fijn vind spelen en of jij vind of er een mooi geluid uit komtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef SlaggY het volgende:
Niemand die iets nuttigs kan zeggen over die Italia? Ik speel zelf nog te kort om te kunnen oordelen of het het geld waard is denk ik.
Het lettertype past helemaal niet bij de rest van het design. Je probeert iets stoers uit te stralen (zwart en wit en grijs, 'in scherven', met barsten enzo), maar de letters zijn veel te rond en lief en cartoonachtig. Neem een hoekige letter, dat ziet er vast beter uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste, of welke spreekt je het meest aan op het eerste gezicht.
Of eventueel tips voor verbetereing![]()
[afbeelding]
Het moet niet té metal achtig worden juistquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het lettertype past helemaal niet bij de rest van het design. Je probeert iets stoers uit te stralen (zwart en wit en grijs, 'in scherven', met barsten enzo), maar de letters zijn veel te rond en lief en cartoonachtig. Neem een hoekige letter, dat ziet er vast beter uit.
Ja sinds gister hadden we nog geen naam, maar vandaag moesten we een bandnaam hebben om ons in te shcrijven voor de popprijs, en we hadden net I like it Shattered gespeeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:00 schreef -Beer- het volgende:
Ik vind de naam eerlijk gezegd ook een beetje flauw.
Nee, dat snap ik ook wel, maar nu is het wel erg braafjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het moet niet té metal achtig worden juist![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sinds gister hadden we nog geen naam, maar vandaag moesten we een bandnaam hebben om ons in te shcrijven voor de popprijs, en we hadden net I like it Shattered gespeelddus vandaar. Dus dat houden we aan tot we eventueel iets beters verzinnen
![]()
Rage against the machine is natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel, maar nu is het wel erg braafjes.
bv Dit logo is ook cool en serieus, zonder dat het metal is:
[afbeelding]
Of zoiets:
[afbeelding]
los van of je hun muziek iets vindt.
Pak gewoon 2 of 3 willekeurige woorden uit de krant, hussel ze doorelkaar en zet ze achter elkaar en je hebt een naam.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een naam verzinnen is serieus het kutste van een band hebben![]()
Ja pik 8 letters uit het alfabet en zet ze in een volgorde en je hebt ook een naamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Pak gewoon 2 of 3 willekeurige woorden uit de krant, hussel ze doorelkaar en zet ze achter elkaar en je hebt een naam.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Dutroux' cellar choire is dan wel weer een mooie naam
of hoe je het ook moet schrijven
Dutroux' kelder koortje![]()
Truequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hehe wij hebben het zelfde probleemquote:
Tsja, mijn vorige band heeft een tijd "51 One-legged bitches in a row" geheten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb van de week de documentaire gezien van dime's laatste optreden. Echt heel indrukwekkendquote:
Dialectquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef Desensitized het volgende:
Ik ook, was er gisteren voor geloof ik. Ik was toen aan het werk, maar medio oktober was hij er ook al eens voor.
Inderdaad indrukwekkend.
Ik bedoel het niet negatiefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef Desensitized het volgende:
Ouwe zeikerd![]()
Ben Fries ja, en er trots op ook!
| 1 2 3 4 5 6 | |----------------7|-8---7-----------|----------------7|-8---7-----------| |-----------7-7-9-|---9---7-9/12~---|-----------7-7-9-|---9---7-9/12b14-| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |
je gaat door voor de magnetron, lekker catchy is het welquote:
Een goede vingertrainingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef VaderJacob het volgende:
Zo ik heb me vanavond weer eens lekker achter mijn bas geinstalleert![]()
Dat bassen bevalt me erg goed eigenlijk tog wel![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind "op" tv weer zo apartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief
Het klinkt gewoon grappig, als mensen zeggen dat een bepaald tv-programma 'voor' is.
Iedereen weet toch dat het gewoon 'in' de tv is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:36 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik vind "op" tv weer zo apart
Maar jij bent een arme sloeber die het geld niet heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom Jorikjet, ik wil hem ook wel hoor![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar jij bent een arme sloeber die het geld niet heeft![]()
Fender fm65 Rquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Oooooit komt er die Blues Breaker
Wat voor versterker heb jij nu eigenlijk?
TVP, want naar deze heb ik in het begin ook zitten kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand mij nadelen van van een Marshall MG100DFX vertellen? Of zeggen waarom ik die niet zou kopen?
Niet om de pret te drukken maar U96 is een band uit de jaren negentig met een hele rits hitjes, ook hier in Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Stuka Zwei (geen onderliggende gedachte) werd ook afgekeurd. Toen kwam me drummer met U96 (oeh zechsundneunzig) en dat vind ik ook wel tof klinken, heeft ook geen onderliggende gedachte hoor, is zon film over een U-boot uit WO2
Nu nog goedkeuring van de bassist en dan is alles goed
oja, een toffe zanger vinden is ook niet makkelijk imho.
Buizen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand mij nadelen van van een Marshall MG100DFX vertellen? Of zeggen waarom ik die niet zou kopen?
Welk deel van mijn vraag over de nadelen snap je niet ?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Buizen?
Koop maar een Vox AD50VT of een AD100VT.
Die heeft ook een stukje modeling, maar dan wel met een buisje in de voorversterker.
En meer mogelijkheden.
Tsja die effectjes erin... het is het allemaal gewoon nèt niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Het klinkt zo transistor, en het heeft vergeleken met z'n concurenten niet zo heel veel mogelijk heden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welk deel van mijn vraag over de nadelen snap je niet ?!
Ik vraag wat de nadelen zijn, niet welke alternatieven er zijn...
Hmmz 't geluid kan dus tegenvallen, maar ik heb het eigelijk niet op heel veel mogelijkheden.. Heb bij een maat van me op een versterker gespeeld met gigantisch veel mogelijkheden en daar werd ik schijt ziek van..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het klinkt zo transistor, en het heeft vergeleken met z'n concurenten niet zo heel veel mogelijk heden.
Koop die versterker dan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmmz 't geluid kan dus tegenvallen, maar ik heb het eigelijk niet op heel veel mogelijkheden.. Heb bij een maat van me op een versterker gespeeld met gigantisch veel mogelijkheden en daar werd ik schijt ziek van..
Dat is dan stom, hè!quote:Maar waarschijnlijk gaat het hele verhaal al niet meer door omdat ik net een nieuwe iPod heb besteld
Ja maar ik mn geld boompje is net kort gewiektquote:
Nou ik wou toch al een nieuwequote:[..]
Dat is dan stom, hè!![]()
Vetquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
[edit na opzoeken van manual]
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
[edit]
fototjes gemaakt, tjek ook me hippe gitaarband
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, ik speel beter gitaar dan ik foto's schiet
Ik was er ook wel blij mee...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef Desensitized het volgende:
Geluid valt zeker niet tegen hoor!! Speel er nu zo'n 2 jaar mee, en blijf het supervet vinden. Legio instelmogelijk heden, vrachtwagenladingen gain/distortion. En loeihard natuurlijk. Maar ook op zachte volumes klinktie heerlijk.
Nadelen? Heb ze nog niet gevonden.
Ik wou eerst een andere. Maar deze gaat niet weg voorlopig. Ja, wanneer ik geld heb voor een buizenbak, maar dat duurt nog een paar jaar. Maar hij ging zeker niet weg omdat hij tegen valt ofzo, totaal niet.
Of ik moet een goed bod krijgen, want uiteindelijk is alles te koop
[jaja, behalve liefde, bla, bla]
Niet zeiken, gewoon kopen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Had ik al gezegt dat hier bij de gitaar winkel een ongelooflijke geile JTM60 staat?
Ik heb ook het plezier gehad om op deze dingen te spelen en ik vond het geluid dus niet wat ik er van verwacht had. Ik heb het idee dat de ingebouwde modeling dingen het geluid van de versterker zelf ontzettend vervuilen. Het leek dus alsof ik de modeling niet weg kon krijgen zeg maar, er bleef altijd nog iets van die effecten hangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef Desensitized het volgende:
Geluid valt zeker niet tegen hoor!! Speel er nu zo'n 2 jaar mee, en blijf het supervet vinden. Legio instelmogelijk heden, vrachtwagenladingen gain/distortion. En loeihard natuurlijk. Maar ook op zachte volumes klinktie heerlijk.
Nadelen? Heb ze nog niet gevonden.
Ik wou eerst een andere. Maar deze gaat niet weg voorlopig. Ja, wanneer ik geld heb voor een buizenbak, maar dat duurt nog een paar jaar. Maar hij ging zeker niet weg omdat hij tegen valt ofzo, totaal niet.
Of ik moet een goed bod krijgen, want uiteindelijk is alles te koop
[jaja, behalve liefde, bla, bla]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |