TVP, want naar deze heb ik in het begin ook zitten kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand mij nadelen van van een Marshall MG100DFX vertellen? Of zeggen waarom ik die niet zou kopen?
Niet om de pret te drukken maar U96 is een band uit de jaren negentig met een hele rits hitjes, ook hier in Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Stuka Zwei (geen onderliggende gedachte) werd ook afgekeurd. Toen kwam me drummer met U96 (oeh zechsundneunzig) en dat vind ik ook wel tof klinken, heeft ook geen onderliggende gedachte hoor, is zon film over een U-boot uit WO2
Nu nog goedkeuring van de bassist en dan is alles goed
oja, een toffe zanger vinden is ook niet makkelijk imho.
Buizen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand mij nadelen van van een Marshall MG100DFX vertellen? Of zeggen waarom ik die niet zou kopen?
Welk deel van mijn vraag over de nadelen snap je niet ?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Buizen?
Koop maar een Vox AD50VT of een AD100VT.
Die heeft ook een stukje modeling, maar dan wel met een buisje in de voorversterker.
En meer mogelijkheden.
Tsja die effectjes erin... het is het allemaal gewoon nèt niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Het klinkt zo transistor, en het heeft vergeleken met z'n concurenten niet zo heel veel mogelijk heden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welk deel van mijn vraag over de nadelen snap je niet ?!
Ik vraag wat de nadelen zijn, niet welke alternatieven er zijn...
Hmmz 't geluid kan dus tegenvallen, maar ik heb het eigelijk niet op heel veel mogelijkheden.. Heb bij een maat van me op een versterker gespeeld met gigantisch veel mogelijkheden en daar werd ik schijt ziek van..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het klinkt zo transistor, en het heeft vergeleken met z'n concurenten niet zo heel veel mogelijk heden.
Koop die versterker dan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmmz 't geluid kan dus tegenvallen, maar ik heb het eigelijk niet op heel veel mogelijkheden.. Heb bij een maat van me op een versterker gespeeld met gigantisch veel mogelijkheden en daar werd ik schijt ziek van..
Dat is dan stom, hè!quote:Maar waarschijnlijk gaat het hele verhaal al niet meer door omdat ik net een nieuwe iPod heb besteld
Ja maar ik mn geld boompje is net kort gewiektquote:
Nou ik wou toch al een nieuwequote:[..]
Dat is dan stom, hè!![]()
Vetquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
[edit na opzoeken van manual]
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
[edit]
fototjes gemaakt, tjek ook me hippe gitaarband
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, ik speel beter gitaar dan ik foto's schiet
Ik was er ook wel blij mee...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef Desensitized het volgende:
Geluid valt zeker niet tegen hoor!! Speel er nu zo'n 2 jaar mee, en blijf het supervet vinden. Legio instelmogelijk heden, vrachtwagenladingen gain/distortion. En loeihard natuurlijk. Maar ook op zachte volumes klinktie heerlijk.
Nadelen? Heb ze nog niet gevonden.
Ik wou eerst een andere. Maar deze gaat niet weg voorlopig. Ja, wanneer ik geld heb voor een buizenbak, maar dat duurt nog een paar jaar. Maar hij ging zeker niet weg omdat hij tegen valt ofzo, totaal niet.
Of ik moet een goed bod krijgen, want uiteindelijk is alles te koop
[jaja, behalve liefde, bla, bla]
Niet zeiken, gewoon kopen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Had ik al gezegt dat hier bij de gitaar winkel een ongelooflijke geile JTM60 staat?
Ik heb ook het plezier gehad om op deze dingen te spelen en ik vond het geluid dus niet wat ik er van verwacht had. Ik heb het idee dat de ingebouwde modeling dingen het geluid van de versterker zelf ontzettend vervuilen. Het leek dus alsof ik de modeling niet weg kon krijgen zeg maar, er bleef altijd nog iets van die effecten hangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef Desensitized het volgende:
Geluid valt zeker niet tegen hoor!! Speel er nu zo'n 2 jaar mee, en blijf het supervet vinden. Legio instelmogelijk heden, vrachtwagenladingen gain/distortion. En loeihard natuurlijk. Maar ook op zachte volumes klinktie heerlijk.
Nadelen? Heb ze nog niet gevonden.
Ik wou eerst een andere. Maar deze gaat niet weg voorlopig. Ja, wanneer ik geld heb voor een buizenbak, maar dat duurt nog een paar jaar. Maar hij ging zeker niet weg omdat hij tegen valt ofzo, totaal niet.
Of ik moet een goed bod krijgen, want uiteindelijk is alles te koop
[jaja, behalve liefde, bla, bla]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |