Je vroeg om de memmen. Die heb jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:42 schreef VinoTinto het volgende:
sowwwwwwwwww flinke memmen. nu nog een foto van de afdrukken!
je hebt toch gewoon een flitser op je camera zitten? heb vaak genoeg foto's met flits gezien van ramen 's avonds. dan komen vlekken juist heel duidelijk tevoorschijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vroeg om de memmen. Die heb je![]()
En dacht je werkelijk dat je dat nu fatsoenlijk ziet met een donkere straat op de achtergrond
Heb alleen telefooncamera en die is kutquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:48 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon een flitser op je camera zitten? heb vaak genoeg foto's met flits gezien van ramen 's avonds. dan komen vlekken juist heel duidelijk tevoorschijn.
Het zit em in geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heb alleen telefooncamera en die is kut![]()
Heb je afdrukken van tieten nodig om je te fappen ?![]()
eeerrrmmm...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef haaahaha het volgende:
Wat een lul topic. Het is licht op die foto terwijl het buiten donker is
Jullie geloven maar wat jullie zelf willen.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef haaahaha het volgende:
Wat een lul topic. Het is licht op die foto terwijl het buiten donker is
nou ja goed, er is een aantal optiesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vroeg om de memmen. Die heb je![]()
En dacht je werkelijk dat je dat nu fatsoenlijk ziet met een donkere straat op de achtergrond
Wij zouden heel graag een actuele foto van de bewuste borsten zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die foto is van de zomervakantie oetlul![]()
Type jij met je ogen dan??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef amaranta het volgende:
Jezus... was dat jouw vridndien>?
bedankt dr mar droo hara shuld hev ik mijn ogen uiitgeprikt en kan ik nniet meer tieepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |