Ja dude. Ik ga het even op internet zetten....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef VinoTinto het volgende:
laas een pic zien dan, of open niet zulke topix.
what ever, alsof ze commotie gaan maken om jouquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja dude. Ik ga het even op internet zetten....
Het Stefan Postma effect
Rot anders de kenker een eind aan de kant van je PC vandaan idioot. GRIJP die prammen en krik r helemaal aan repen, maar kom ONS er niet mee lastig vallen. Duidelijk?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Punt 2 van kritiek: Je wilt je zeker gaan rukken op haar heEn nog een paar van die schooiers hier. Zoek jullie een eigen
![]()
Je ken gewoon een pic van d'r tieten plaatsen, lulletje. Alsof ik sowieso in d'r kop geīnteresseerd ben. Waarschijnlijk achteraf ook niet in d'r tieten, maar dat moet ik dan dus eerst zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja dude. Ik ga het even op internet zetten....
Het Stefan Postma effect
Punt 2 van kritiek: Je wilt je zeker gaan rukken op haar heEn nog een paar van die schooiers hier. Zoek jullie een eigen
![]()
En niet meerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:36 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Je ken gewoon een pic van d'r tieten plaatsen, lulletje. Alsof ik sowieso in d'r kop geīnteresseerd ben. Waarschijnlijk achteraf ook niet in d'r tieten, maar dat moet ik dan dus eerst zien.
Verkapt ik-ga-neuken-vanavond topic.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:31 schreef hoM3r het volgende:
Jaaaa, verkapt ik heb een vriendin topic
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:39 schreef ne0n het volgende:
wat doe je hier dan lullo, ga dr neuke
Dubbel D zijn flinke memmenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:42 schreef VinoTinto het volgende:
sowwwwwwwwww flinke memmen. nu nog een foto van de afdrukken!
Naah nette borstjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:42 schreef VinoTinto het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:41 schreef Rekkie het volgende:
Voor 22:25 homo.... daarna de schijn op houden dus [14.gif]
nja... deze zijn wel mooi gevormd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:43 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dubbel D zijn flinke memmen, dit is normaal
Mwah, das een b'tje.. misschien klein c'tje hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:43 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dubbel D zijn flinke memmen, dit is normaal
Je vroeg om de memmen. Die heb jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:42 schreef VinoTinto het volgende:
je hebt toch gewoon een flitser op je camera zitten? heb vaak genoeg foto's met flits gezien van ramen 's avonds. dan komen vlekken juist heel duidelijk tevoorschijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vroeg om de memmen. Die heb je![]()
En dacht je werkelijk dat je dat nu fatsoenlijk ziet met een donkere straat op de achtergrond
Heb alleen telefooncamera en die is kutquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:48 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
je hebt toch gewoon een flitser op je camera zitten? heb vaak genoeg foto's met flits gezien van ramen 's avonds. dan komen vlekken juist heel duidelijk tevoorschijn.
Het zit em in geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heb alleen telefooncamera en die is kut![]()
Heb je afdrukken van tieten nodig om je te fappen ?![]()
eeerrrmmm...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef haaahaha het volgende:
Wat een lul topic. Het is licht op die foto terwijl het buiten donker is
Jullie geloven maar wat jullie zelf willen.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:50 schreef haaahaha het volgende:
Wat een lul topic. Het is licht op die foto terwijl het buiten donker is
nou ja goed, er is een aantal optiesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vroeg om de memmen. Die heb je![]()
En dacht je werkelijk dat je dat nu fatsoenlijk ziet met een donkere straat op de achtergrond
Wij zouden heel graag een actuele foto van de bewuste borsten zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Die foto is van de zomervakantie oetlul![]()
Type jij met je ogen dan??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:54 schreef amaranta het volgende:
Jezus... was dat jouw vridndien>?
bedankt dr mar droo hara shuld hev ik mijn ogen uiitgeprikt en kan ik nniet meer tieepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |