Dat zuigt, is er geen onbewaakte WIFI meuk in de buurt zodat je gratis kan internetten? Dat doe ik altijd als ik ergens geen internet hebquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Soempie het volgende:
je kan beter kippen houden![]()
![]()
internetcafe ja...hopelijk over 4 dagen weer thuis internet
Ja maar, ja maar...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:23 schreef MarkPeterse het volgende:
In het kader van MarkP'svrolijkewetenschapsentechniekvragenuurtje (tm)....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:26 schreef MarkPeterse het volgende:
draadloos internet
dan doe je zo'n kaartje in je computer en als je in een beetje ene druk gebied zit (bijv. studentenhuis) is er altijd wel iemand die zo'n ding op het internet heeft aangesloten. Vanuit mijn huis kan ik op 3 verschillende draadloze internet dingen inloggen, het gaat erg langzaam, maar het gaat....
Zeker als er veel studenten in de buurt wonen, is de kans groot dat je internet op die manier kan krijgen
Volgend uur begint MarkP'sgroteklassiekeoudheidmetgezelligemartelingenenandereasoactiesuurtje (tm), misschien kan je dan beter betalenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...ik betaal voor dit uur hoor!
![]()
hier nog een beta!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef MarkPeterse het volgende:
ik voel me buitengesloten ende ontheemd als beta tussen de alfa en gamma's......
Zal ik de vraag iets makkelijker maken?
Groningen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben koefnoen kijken, dan hans teeuwen kijken en dan duik ik de kroeg in [afbeelding]
![]()
nee daar woon ik niet meer. gewoon in mijn stamkroeg in mijn huidige woonplaats.quote:
waar ook. Veel plezierquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee daar woon ik niet meer. gewoon in mijn stamkroeg in mijn huidige woonplaats.
Wij zitten al zoon jaar op buurmans internetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:26 schreef MarkPeterse het volgende:
draadloos internet
dan doe je zo'n kaartje in je computer en als je in een beetje ene druk gebied zit (bijv. studentenhuis) is er altijd wel iemand die zo'n ding op het internet heeft aangesloten. Vanuit mijn huis kan ik op 3 verschillende draadloze internet dingen inloggen, het gaat erg langzaam, maar het gaat....
Zeker als er veel studenten in de buurt wonen, is de kans groot dat je internet op die manier kan krijgen
Je zit er nog dichterbij dan je zelf denktquote:
Roofingburner +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:36 schreef RoofingBurner het volgende:
Van de zon? Dat is iets van waterstoffusie o.i.d.
dacht dat je een formule wildequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:37 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Fusie van waterstof naar helium....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |