Platen, of MP3's?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:53 schreef ijsmeis het volgende:
"nieuwe" platen zijn binnen!
Keep it coming. Did you know the time is now?
Keep it coming. Never, ever take us down..
Jij bent aan het DJ'en gegaan?quote:
Nog nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:11 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij bent aan het DJ'en gegaan?
Hehe, ik ben al tijden op zoek naar een betaalbaar CD DJ-Setjequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niet. Want ik kan er nog geen zak van.
Maar platen luisteren via de subwoofers is al tof.
Ik vond dit al duurquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hehe, ik ben al tijden op zoek naar een betaalbaar CD DJ-Setje.
Ja, maar je bespaard dan op je vinylquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond dit al duur, maar dát zal wel nog duurder zijn hmm?
Een CD DJ setje is duizenden malen makkelijker...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja, maar je bespaard dan op je vinyl
En het schijnt natuurlijk makkelijker te zijn
[31-12-2006] Qrimetime - Heineken Music Hallquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:25 schreef flexlexie het volgende:
Het begint weer te kriebelen... zin in een feestje!
Waar gaan jullie allemaal heen op oud en nieuw?
tevens een tvp o+
Waar ga je draaien met carnaval?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Een CD DJ setje is duizenden malen makkelijker...
Die legt de platen haast automatisch langs elkaar..en als je te laat bent ram je gewoon op de loop knop en niemand die het merkt...
En ja dat is zeer prijzig...de cdj800 pioneer kost rond de 600.. nou dat x2... + fatsoenlijke mixer..en je bent 2000 euro kwijt...
Met carnaval kan ik weer met cdj1000 spelen die we dan hurenjammer genoeg maar voor 4 dagen
Ook alleen maar je subwoofers aangeslotenquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog niet. Want ik kan er nog geen zak van.
Maar platen luisteren via de subwoofers is al tof.
Op onze wagen... Zaterdag Haaren, Zondag Udenhout, Maandag Udenhout/berkel-enschot, Dinsdag Moergestelquote:Op woensdag 22 november 2006 00:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar ga je draaien met carnaval?![]()
Ja, maar het is net zoiets als plaatjes mixen via je laptop met Traktor, simpelweg niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ja, maar je bespaard dan op je vinyl
En het schijnt natuurlijk makkelijker te zijn
Ik zit echt nog te twijfelen, vinyl draaien lijkt me ook vet, maar lijkt me ook zo heel erg moeilijk om mee te beginnen, en natuurlijk prijzig om een goed aantal begin platen te hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:17 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar het is net zoiets als plaatjes mixen via je laptop met Traktor, simpelweg niet hetzelfde.
Van vinyl is het zo tof dat je de platen 'aanvoelt', daadwerkelijk kunt zien wanneer een plaat z'n hoogtepunt bereikt, en wanneer het op- en afbouwt. Gewoon authentieker, dus.
Oh, en het staat natuurlijk een stuk vetter, dan een beetje met een jogwheeltje schuiven.
Nee gekquote:Op woensdag 22 november 2006 01:08 schreef Mystery8 het volgende:
[..]
Ook alleen maar je subwoofers aangeslotenhoor je alleen maar de bass
das ook natuurlijk een manier van hardstyle luisteren. Denk dat ik dat ook maar ga proberen?
En bestel je maar 1 plaat per keer?
Wat voor draaitafeltjes heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 22 november 2006 08:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee gek. Maar die subwoofers maken 't wel compleet
.
Nee, verzendkosten zijn duur, dus sowieso minimaal 5.
En via marktplaats 100 tegelijk.
Zoek ik straks voor je op.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:35 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Wat voor draaitafeltjes heb je eigenlijk?
Het ís heel erg moeilijk om mee te beginnen, ik kan het eigenlijk nog steeds niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik zit echt nog te twijfelen, vinyl draaien lijkt me ook vet, maar lijkt me ook zo heel erg moeilijk om mee te beginnen, en natuurlijk prijzig om een goed aantal begin platen te hebben.
quote:
Yeah nu weet ik zeker dat ik vinyl wilquote:Op woensdag 22 november 2006 08:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het ís heel erg moeilijk om mee te beginnen, ik kan het eigenlijk nog steeds niet.
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Yeah nu weet ik zeker dat ik vinyl wil![]()
Ik had al wel even rond gekeken ja waar je overal alles het goedkoopst kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |