Alleen vandaag en morgen nog, dinsdag moet je gewoon pas gaan eten als het gestort isquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:23 schreef MoChe het volgende:
tot woensdag dus alleen maar raviollie uit blik en knakworstjes te eten
Hoezo kun je meer werken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oh ja en om even terug te komen op 'studiefinanciering voor je 18e', dan is dat wel heel slecht geregeld. Als je dus MBO of HBO doet terwijl je van de havo komt, heb je eerder studiefinanciering terwijl je ook al meer kan werken.
Lekker krom weer
Die verdienden in 2005 minder dan 2004.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:07 schreef fathank het volgende:
nieuw peilingsinkomen van je ouders?
Bel ze gewoon even, weet je het iig zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom ligt mn stufi voor januari op 90 euro en krijg ik nu 298?
Gaan ze dat nog aanpassen? Heeft iedereen nu basisbedrag voor 2007 staan? (op mijnibgroep.nl)
Heb wel echt recht op 298, ze gaan alleen uit van mijn moeders inkomen en heb geen contact met mn vader.
Ik krijg "maar" 560 euro. Waar haal je dat overige geld vandaan? Is dat die bijdrage van je pa ofzo? Of ben je uitwonend?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:12 schreef Dakota het volgende:
ik dacht dat t schoolgeld afgeschreven zou worden?
Maar heb de volle mep gekregen 747,-
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef cultheld het volgende:
Ok, die IB-Groep fooi van 90 euro is weer binnen. Komend weekend lekker van stappen.
hier was het in oktober 240 euro.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:30 schreef 9christensen het volgende:
hier is het er wel af. 150 euro's
Zo houden die beroepslosers zichzelf aan het werk, op kosten van de staat. Je zou ze toch allemaal een ontslag gunnenquote:Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken.
Mij hebben ze toen ook om bewijsstukken gevraagd. Aangeleverd, met een kleine instructie erbij hoe alles in elkaar zat. Niks meer van gehood, maar ik ben niet verbaasd als ik over drie maanden alsnog (onterecht) gezeik krijg...
Die brief heb ik een paar weken geleden ook gekregen. Ik vond het ook al raar dat ik ineens een schuld had, maar een beetje gezoek op de IBG site kwam ik erachter dat ik dus ook een prestatiebeurs heb.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef koffiegast het volgende:
Hier ik krijg studiefinanciering, heb dus basisbedrag prestatiebeurs hoger onderwijs en geen lening.
Toelage van 90,77 euro gewoon pure basis.
Verder zit er een brief bij met:
Je schuld in euro
Het saldo van je schulden is per 13 oktober 2006 89,24 euro
Voorlopge OV-lening hoger onderwijs 78,35 euro
A. zijn beide schuld?
B. ik leen niks en ik heb niet onder de maat gepresteerd en heb nix bedrogen.
Enige wat ik heb kunnen vinden:
Je prestatiebeurs wordt uitbetaald als een voorlopige lening. Je ziet deze lening dus eerst als schuld op je Bericht staan. Haal je je diploma binnen de termijn, dan wordt je beurs omgezet in een gift.
Dus of er is iets fout gegaan of dit is alleen een vermelding dat als ik me diploma (niet in 10 jaar haal toch? lol!) het wordt dokken.
Ben ik dan blij met mijn 364 euro. Alleen zal dat ook allemaal opgaan aan betalingen..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
jeuh vrijdag vang ik weer 70 euro.. gaat er meteen die avond aan![]()
21 december komt hetquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:35 schreef crossover het volgende:
Vandaag al
Is toch de 24ste normaal? Ff checken dan
Nee ik heb het nog niet
als dat al komt moet je die geloof ik apart aanschaffen. Enkel is dit momenteel op 2 trajecten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:24 schreef TerroRobbie het volgende:
OV kaart ook maar eens ophalen jaHoe zit dat nou met die OV chipkaart ofzo?
Daar heb ik dan gvd vorig jaar al een extra pasfoto voor moeten inleverenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
als dat al komt moet je die geloof ik apart aanschaffen. Enkel is dit momenteel op 2 trajecten.
Je hoeft hem niet te nemen als je hem niet nodig hebtquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gvd vorig jaar al een extra pasfoto voor moeten inleveren![]()
maar wat ik begreep is dat de NS dit in 2007 helemaal wil doorvoeren. Dan heb je hem toch gewoon nodig als het op alle stations is?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te nemen als je hem niet nodig hebt.
Als dat zo is kan je hem dan gewoon ophalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar wat ik begreep is dat de NS dit in 2007 helemaal wil doorvoeren. Dan heb je hem toch gewoon nodig als het op alle stations is?
Of begrijp ik het verkeerd?
aah. Gesnaptquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als dat zo is kan je hem dan gewoon ophalen. Je kunt dat pasje toch niet meteen meenemen, dat moet eerst gemaakt worden. Dus dat kan je het hele jaar/volgend jaar nog doen.
En wanneer kan ik die keus maken? Heb uberhaupt niks gehad???quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te nemen als je hem niet nodig hebt.
Niks als in geen ophaalbericht?quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En wanneer kan ik die keus maken? Heb uberhaupt niks gehad???
Same here,ik heb ook niks gehoord van een eventuele aanvullende beurs. Blijkt dat de IB groep nogal langzaam is. En dan komen de kerstdagen ook nog tussendoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaan ze nu zelf die gegevens van de Belastingdienst opvragen? Of moet ik dat opsturen?
Ik had daar paar weken geleden over gebeld en toen werd er gezegd dat ze het zelf gingen opvragen, maar tot nu toe krijg ik alleen basisbeurs (lees geen post meer gehad) terwijl ik 100% zeker recht heb op aanvullende beurs
Als je vorige keer al een foto hebt ingeleverd, hoeft dat nu niet meer. Staat in de briefquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gvd vorig jaar al een extra pasfoto voor moeten inleveren![]()
Zullen we wel weer in januari geen aanvullende beurs krijgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here,ik heb ook niks gehoord van een eventuele aanvullende beurs. Blijkt dat de IB groep nogal langzaam is. En dan komen de kerstdagen ook nog tussendoor
maar je hoeft niks op te sturen hoorZe vragen het allemaal op bij de BD en dan zie je vanzelf of je een aanvullende beurs krijgt
Mooi, de liefde bedrijven?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks als in geen ophaalbericht?
Zo ja, dan ben je blijkbaar niet de enige.
Ja nu krijg je als het goed is nog kinderbijslag.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:55 schreef Qwea het volgende:
wat ik me zomaar ff afvraag. Ik word 19 januari 2007 , 18. Mijn Ov kan ik volgens het IB groep ergens in Januari afhalen oid. Maar ik magf hem toch pas in april gebruiken? omdat ik dan ook pas stufi krijg?
tot april geloof ik idd jaquote:Op woensdag 13 december 2006 14:24 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja nu krijg je als het goed is nog kinderbijslag.
Is daar nooit een onderzoek oid naar gedaan? Wat nou de beste datum is om geboren te worden op financieel gebied?quote:
Decemberquote:Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Is daar nooit een onderzoek oid naar gedaan? Wat nou de beste datum is om geboren te worden op financieel gebied?
Zou wel interessant zijn.
Studiefinanciering en zorgtoeslagquote:21-12-2006 19.23.21.900
INFORMATIE BEHEER GROEP
20-12-2006 GIRO 2445588 BELASTINGDIENST
Die zorgtoeslag he, krijg je die vanaf het eerste nieuwe jaar na aanvraag? Want ik heb het twee maanden geleden aangevraagd, dus dan krijg ik het vanaf januari?quote:Op donderdag 21 december 2006 12:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Studiefinanciering en zorgtoeslag
If i were a rich man, padadadadadiedadiedam!
geen idee, krijg het al een jaar hoor?!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Die zorgtoeslag he, krijg je die vanaf het eerste nieuwe jaar na aanvraag? Want ik heb het twee maanden geleden aangevraagd, dus dan krijg ik het vanaf januari?
Nou, eigenlijk krijg je in december geld voor januari. Aangezien het in december ook eraf gaat, voor de maand januari.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Die zorgtoeslag he, krijg je die vanaf het eerste nieuwe jaar na aanvraag? Want ik heb het twee maanden geleden aangevraagd, dus dan krijg ik het vanaf januari?
wat boeit dat, het is toch elke maand evenveelquote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk krijg je in december geld voor januari. Aangezien het in december ook eraf gaat, voor de maand januari.
Toch?
Tuurlijk niet. Vorige maand was het nog 24 euro en nu dus 36. Voor mij dan.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat boeit dat, het is toch elke maand evenveel
nou voor mij niet hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Vorige maand was het nog 24 euro en nu dus 36. Voor mij dan.
Ik kreeg elke maand 34 euro en dat is nu bij mij ook 36quote:Op donderdag 21 december 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Vorige maand was het nog 24 euro en nu dus 36. Voor mij dan.
Hoe herkenbaar. Als die blaf******h*er* voor me had gestaan had ik haar bij dr nek gegrepen. Nee dat is niet ons probleem meneer, als u gelukt heb binnen 6 weken bericht meneer, als u geluk hebt in februari terug gestort meneer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:24 schreef xuanery het volgende:
nope, niet gekregen deze keer. ik ben volgende de ibgroep zomaar ineens niet ingeschreven in de gemeente waar ik mooi WEL ingeschreven sta, en heb dus geen recht meer op een uitwonende beurs. sterker nog, ik moet al het geld dat ik vanaf september heb ontvangen terugbetalen. wat een eikels zijn het toch! de fout ligt echt bij hen hoor, ik heb echt recht op die beurs. sta al sinds juli in de gemeente ingeschreven, is echt geen twijfel over mogelijk - in oktober nog gecheckt. nouja, vanmiddag uren met die lui aan de telefoon gehangen en nu moet ik gewoon een bezwaarschrift indienen. met al het geluk in de wereld krijg ik in februari weer centjes.![]()
Waar kun je dat terugvinden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:28 schreef Koewam het volgende:
Ik word 13 euro per maand gekort voor 2007. Krijg nu nog maar 285 of zoiets.
aj dat wiltquote:
wat muj daquote:
veels te lang..quote:
Dat is ook de dag dat hij dat posttequote:
weet niet, denk niet. Ga nog wel 20 euro er aan opmaken. toch leuk dat mbo en dan nog 360 euro krijgen per maand, wel binnen paar ja studie afronden. maar moet lukkenquote:
Hoeren zijn het ja, daardoor sta ik ook in de minquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef crossover het volgende:
Godver ik sta in de min!!
"
TARIEF POSTBANK BASISPAKKET
2007 (INCL 1 GIROPAS)
POSTBANK NV PRODUKTREKENING" - 10.95
Nu heb ik nog maar -6 euro!
Ik heb het geld er wel op staan, maar hij staat niet bij de bijschrijvingenquote:
Bij mij altijd rond twaalvenquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef Dakota het volgende:
postbank is altijd laat, rond 2 uur
bij mij ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het geld er wel op staan, maar hij staat niet bij de bijschrijvingen!
pft, ik heb inwonend 290.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Waarom is mijn basisuitwonende stufi nou maar 252 en hebben anderen 290 of zo?
Je hebt wel aanvullende beurs?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Waarom is mijn basisuitwonende stufi nou maar 252 en hebben anderen 290 of zo?
560.quote:
Werkloos huis?quote:
Nee, mijn ouders verdienen helaas teveel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt wel aanvullende beurs?
ik krijg ook alleen de basis beursquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders verdienen helaas teveel.
Weet ik veel. Ik krijg gewoon zo veel. Betaal er btw wel alles van, ouders betalen niets.quote:
nogal jaquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:54 schreef jorienvdherik het volgende:
vroeg kick idd..
ik weet het, ik weet hetquote:
.quote:
quote:
quote:20-02-2007 GIRO 2445588 BELASTINGDIENST
MAAND MRT. NR. 13371337rofltehpwn
ZORGTOESLAG 2007 *HETEBINK1993*
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING. 36,00 EUR
Same here, alleen dat gaat direct weer naar m'n oudersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:57 schreef Mathijz het volgende:
20-02-2007 2445588 MAAND MRT. NR.
ZORGTOESLAG 2007 (... )
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
APELDOORN CBA 36,00
Ja maar je krijgt belachelijk veel stufiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Same here, alleen dat gaat direct weer naar m'n ouders
vrijdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Zorgtoeslag, leuk. Hopen dat de de rest er voor het weekend opstaat.
Ik heb nog 8 Euro.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog ¤4,16
Tijd dat de stufi komt
Als je het hebt aangevraagd wel ja. En als je er recht op hebt natuurlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:33 schreef funkmaster het volgende:
...jongens nogmaals?? zorgtoeslag voor iedereen? verdiep me niet genoeg in dit soort dingen![]()
Je komt niet goed uit met je geld!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
En ik pwn jullie allemaal, want ik heb nog zo'n 80 euro
.
restanten gaan naar spaarrekening. Goed hèquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:37 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Je komt niet goed uit met je geld!![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
restanten gaan naar spaarrekening. Goed hè.
ik 220quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef Viking84 het volgende:
En ik pwn jullie allemaal, want ik heb nog zo'n 80 euro
.
iikke 654,70quote:
Morgen wordt geweldigquote:
het belangrijkste is, dat ik dit weekend gewoon mijn moeders brood opvreet, en dan toch twee avondjes kan stappenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
voor die 70 euro koop je tegenwoordig nog geen droog brood![]()
![]()
![]()
ik wil jouw gleuf ook nietquote:
ja, het komt ook vandaag, maar meestal pas rond de middagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:06 schreef miss_schaapje het volgende:
ik heb het nog niet op de rekening gekregen mijn stufie zou toch vandaag komen
welke bank heb je?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:26 schreef Rawls het volgende:
Het is binnen!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:29 schreef Rawls het volgende:
Moet ik jullie wat lenen voor het middageten? Het is al bijna 12 uur!
hangt van je bank afquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:10 schreef MarkNMGN het volgende:
Ja ik heb er bericht over gehad, rond welke tijd komt 'ie meestal binnen?
dan moet je gaan bierdrinken ben je er zo van af.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:14 schreef Koewam het volgende:
Ik heb nog zo een 2300 EUR. Pwnage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |