Alleen vandaag en morgen nog, dinsdag moet je gewoon pas gaan eten als het gestort isquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:23 schreef MoChe het volgende:
tot woensdag dus alleen maar raviollie uit blik en knakworstjes te eten
Hoezo kun je meer werken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oh ja en om even terug te komen op 'studiefinanciering voor je 18e', dan is dat wel heel slecht geregeld. Als je dus MBO of HBO doet terwijl je van de havo komt, heb je eerder studiefinanciering terwijl je ook al meer kan werken.
Lekker krom weer
Die verdienden in 2005 minder dan 2004.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:07 schreef fathank het volgende:
nieuw peilingsinkomen van je ouders?
Bel ze gewoon even, weet je het iig zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Waarom ligt mn stufi voor januari op 90 euro en krijg ik nu 298?
Gaan ze dat nog aanpassen? Heeft iedereen nu basisbedrag voor 2007 staan? (op mijnibgroep.nl)
Heb wel echt recht op 298, ze gaan alleen uit van mijn moeders inkomen en heb geen contact met mn vader.
Ik krijg "maar" 560 euro. Waar haal je dat overige geld vandaan? Is dat die bijdrage van je pa ofzo? Of ben je uitwonend?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:12 schreef Dakota het volgende:
ik dacht dat t schoolgeld afgeschreven zou worden?
Maar heb de volle mep gekregen 747,-
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef cultheld het volgende:
Ok, die IB-Groep fooi van 90 euro is weer binnen. Komend weekend lekker van stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |