quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als er nog mensen zijn die hun potloodje nog moeten slijpen ofzo denk er even aan dat jullie stemmen het nog kunnen beslissen dus STEMMEN![]()
![]()
jij staat er al bijquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Stem op mij.
maar waarom nou op jou?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Stem op mij.
Gaan mijn borsten het verliezen van die van Bi0quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Categorie: 2 , 3 , 4, 7 en 8 Daar zou 1 enkele stem misschien nog wel iets kunnen veranderen aan de volgorde maar voor de rest![]()
Ow, even wat klonen aanslingeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Categorie: 2 , 3 , 4, 7 en 8 Daar zou 1 enkele stem misschien nog wel iets kunnen veranderen aan de volgorde maar voor de rest![]()
Gebruik dan wel een kloon die al een paar posts heeft en niet eentje die vandaag gemaakt is en de eerste post in het lollerverkiezingen topic isquote:
ik heb al met 3 klonen gestemt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gebruik dan wel een kloon die al een paar posts heeft en niet eentje die vandaag gemaakt is en de eerste post in het lollerverkiezingen topic is![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:22 schreef Dirktator het volgende:
We zijn allemaal gepwnd wie unne frituurn00b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |