Naar aanleiding van het topic over bekende nederlanders en ik een onbekende nederlanders ben, leek het me een goed idee om een apart forumgedeelte voor onbekende nederlanders open te stellen. Een afgeschermd forum natuurlijk want bekende mensen hebben daar natuurlijk niks te zoeken en wij onbekende nederlanders moeten anoniem kunnen blijven. Ala het keldertje zeg maar.
Request kunnen dan lopen via bv het enige te vertrouwen crewmember Nikky, simpel via een mailtje, je geeft in vertrouwen aan wie je bent en je krijgt toegang tot het onbekende nederlanders forum.
Op die manier creeer je en meer traffic en meer ruchtbaarheid onder het gepeupel van nederland, toch niet onbelangrijk denk ik.
Aangezien er hier nog een paar onbekende nederlanders anoniem rondlopen, snap ik dat zij zich natuurlijk niet enthousiast kunnen uitspreken omdat je daarmee je cover verspeeld en bekend wordt. Misschien is het daarom een goed idee om je als onbekende nederlander lichtelijk meewarig en sarcastisch negatief uitspreekt hierover, maar ondertussen nikky mailt ter ondersteuning van dit idee.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"