quote:Voor de schaatsprono:
5km mannen:
1. Sven Kramer
2. Bob de Jong
3. Carl Verheyen
4. Jochem Uytdehaage
5. Olde Heuvel
Ja, via een alternatieve route heeft ie t doorgegevenquote:
Eeeeh, sorry dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
kan vaduz niet meer op fok of zo??
tsja ik vroeg me dan ook tijdens de wielerprono ook al af maar nooit gevraagdquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eeeeh, sorry dat ik het zeg.
Maar onder welke steen kom jij vandaan
Nee zijn volgensmij perm-ban'squote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
heeft toch met de mod-rel te maken? Hij was VBL mod. Geband. Alleen ik dacht dat die ban wel weer eens over zou zijn..
dat hij opgestapt is als mod weet ik, maar ik niet alle opgestapte mods zijn gebanned, daarom zag ik niet direct een relatie tussen de ban (heeft hij een ban?? ) en het niet meer zijn van modje hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
heeft toch met de mod-rel te maken? Hij was VBL mod. Geband. Alleen ik dacht dat die ban wel weer eens over zou zijn..
Top 3 juist voorspeld = 16 punten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:57 schreef Arcee het volgende:
5000m mannen:
1. Sven Kramer
2. Carl Verheijen
3. Bob de Jong
4. Jochem Uytdehaage
5. Rintje Ritsma
Ja, zat ik eigenlijk ook al aan te denken. Voor dit weekend in ieder geval niet meer, ook omdat sommigen alleen de 5000 meter ingeleverd hadden, maar kunnen dat vanaf volgende week misschien beter doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
Heel fijn BVO![]()
maar aan de andere kant, niet zo fijn. Volgend weekend bv, kan ik bv niet computeren tussen de dagen door.dus als iemands vorm dan ineens te wensen overlaat op een andere afstand, kan ik niet wijzigen.
Ok, is m'n eigen probleem hoor! Maar is het geen idee om gewoon voor de 1e afstand van het toernooi alle afstanden in te leveren?
Voor het overzichtelijk houden is dat wel het beste idd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
Heel fijn BVO![]()
maar aan de andere kant, niet zo fijn. Volgend weekend bv, kan ik bv niet computeren tussen de dagen door.dus als iemands vorm dan ineens te wensen overlaat op een andere afstand, kan ik niet wijzigen.
Ok, is m'n eigen probleem hoor! Maar is het geen idee om gewoon voor de 1e afstand van het toernooi alle afstanden in te leveren? Anders krijg je ook 100 edits..
Vind ik ook, laten we dat dan nu ingaan??quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
Heel fijn BVO![]()
Ok, is m'n eigen probleem hoor! Maar is het geen idee om gewoon voor de 1e afstand van het toernooi alle afstanden in te leveren? Anders krijg je ook 100 edits..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, zat ik eigenlijk ook al aan te denken. Voor dit weekend in ieder geval niet meer, ook omdat sommigen alleen de 5000 meter ingeleverd hadden, maar kunnen dat vanaf volgende week misschien beter doen.
nee Bruce, verpest het nou niet. Dan ben je haast verplicht elke minuut van het weekend klaar te staan een prono te kunnen dumpen, anders gooi je je eigen glazen in. Niet handig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:36 schreef Bruce117 het volgende:
Het lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee.
Ben meer een voorstander van het posten gewoon elke wedstrijd los posten
Precies.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee Bruce, verpest het nou niet. Dan ben je haast verplicht elke minuut van het weekend klaar te staan een prono te kunnen dumpen, anders gooi je je eigen glazen in. Niet handig.
Mag mijn mening toch wel geven MiLalaaquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee Bruce, verpest het nou niet. Dan ben je haast verplicht elke minuut van het weekend klaar te staan een prono te kunnen dumpen, anders gooi je je eigen glazen in. Niet handig.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Mirri het volgende:
Trouwens, ik was de enige die Boer gisteravond al in de top 5 zette![]()
jammer ja, ik heb hem er gisteren nog op geattendeerd via fotoboek, maar of ie het gelezen heeft..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef Mirri het volgende:
Waar is The Vulture???
Jammer dat hij niet mee doet.
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef Wombcat het volgende:
Vrouwen
1000 meter
1. Ireen Wüst
2. Margot Boer
3. Marianne Timmer
4. Annette Gerritsen
5. Sanne van der Star
3000 meter
1. Ireen Wust
2. Renate Groenewold
3. Gretha Smit
4. Carien Kleibeuker
5. Foske Tamar van der Wal
quote:Balen, was last minutewerk, had Kusmirak dus niet van plek 5 moeten halen. Ach ja, beter dan niks invullen.
Hier de volgende voorspellingen:
Zaterdag 4 november: 1000 meter vrouwen.
1. Wust
2. Van Deutekom
3. Groenewold
4. Cramer
5. Kleinsman
Zaterdag 4 november: 3000 meter vrouwen.
1. Ireen Wust
2. Gretha Smit
3. Renate Groenewold
4. Kleinsman
5. Kleibeuker
nee die doen we nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:34 schreef maril het volgende:
10 km wordt niet gedaan hè?
1 en 3 op de juiste plek, de andere 3 in de top 5 = 17 punten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:
1000m dames:
1. Ireen Wüst
2. Margot Boer
3. Marianne Timmer
4. Annette Gerritsen
5. Paulien van Deutekom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |