sorry Marcia is tenminste interessant geweest. Viel nog over te praten,maar wat hebben we tot nu toe van jeroen gezien? Gaap gaap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
En terecht!
De saaiste is Marcia, dus die moet er eerst uit. Die loopt er bij als een bejaarde postzegelverzamelaar.
En dan Micheline. Haar dikke titten bieden niet genoeg camouflage voor haar nietszeggende persoonlijkheid.
Je kan wel een kotssmillie gebruiken maar hij is in ieder geval niet zo hypocriet als de rest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnen![]()
Je hebt toch wel een printscreen knop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Semih`s piemel was in beeld.
Maar goed, ik heb er geen capprogramma op zitten.
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:15 schreef berney het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een printscreen knop.![]()
![]()
Ow, vandaar dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
bronquote:Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap zou gebruikgemaakt worden van een riem, die zeer strak wordt aangesnoerd om het middel van de vrouw om er zo voor te zorgen dat de vagina maximaal openstaat. Een gevaar van plompzakken zou zijn dat er een vacuüm kan worden getrokken. De man zou daardoor vastraken in de vrouw, met gevaar voor afsluiting van de bloedtoevoer. Deze beweringen zijn echter (nog) niet wetenschappelijk onderlegd.
ik heb een dagje gemist maar toch niet gemist geloof ik nu ik inlogquote:
Ze zouden natuurlijk een soort vragenrondje kunnen inlassen met als prijs drank voor allemaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb een dagje gemist maar toch niet gemist geloof ik nu ik inlog
Zijn er nog festiviteiten gepland voor vanavond ? Of kabbelt het zo door![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |