valt me niet opquote:
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef gerxan het volgende:
0 post 27 views ?
Hoe kan je dat zien ???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef gerxan het volgende:
0 post 27 views ?
Is t ook écht zo dat Monique regelmatig afgetikt word door haar man? Ik zie dat daarvan constant aannames worden gedaan namelijk. Heeft ze t dus ook echt zelf gezegd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kan tot tien tellen.. moet haar man misschien ook wat vaker doen![]()
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is t ook écht zo dat Monique regelmatig afgetikt word door haar man? Ik zie dat daarvan constant aannames worden gedaan namelijk. Heeft ze t dus ook echt zelf gezegd?
Dat verhaal inderdaad meegekregen een tijdje terug.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Heeft die een blokkendoos gehad van Hummie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef arneaux het volgende:
Nou Jeroen vermaakt zich wel zeg.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft die een blokkendoos gehad van Hummie?
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Of Robquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomt![]()
Een man die vrouwen zo aanpakt, is meestal te bang om dat ook bij een man te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomt![]()
Kan ook wel eens prettig zijn zo'n moment voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen mist Marcel
Hij leeft 24 uur per dag in zijn eigen vreemde wereldjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook wel eens prettig zijn zo'n moment voor jezelf.
inderdaad, en daarbij komt dat tijn jarenlange taekwondo en kick/thaiboks ervaring heeft (en behoorlijk fanatiek als ik het afentoe hoor) dus die staat zn mannetje heus welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een man die vrouwen zo aanpakt, is meestal te bang om dat ook bij een man te doen.
Ik denk niet dat die het lef heeft
Dat hoort zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef arneaux het volgende:
Wat een klein kind is Tijn eigenlijk; het meisje pesten waarop je verliefd bent..
Ja, als je 9 bent.quote:
daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij geconcentreerd voor zich uit staart: hij visualiseert een telraam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen zat te tellen lijkt het wel.
Dat zegt ook veel over de stemmers dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef avonne het volgende:
huh... van de Talpa site....
WAT DENK JIJ?
Wie vind jij de slimste in het Huis?
Semih 23%
Micheline 15%
Tijn 62%
2165 stemmen
mich iq van 145quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
Semih is duidelijk de slimste.. misschien kunnen ze een BB versie van die quiz doen![]()
nog lager??? oiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben benieuwd of Sabrina het laagte-record van Kelly kan breken![]()
Heb Jeroen 1x echt zat gezien dat was met Egbert. Voor de rest valt het wel mee vind ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen: "Ik heb zelden een kater"
Ja, je bent ook zelden zat. In het huis weliswaar vaker dan normaal.
Riiiight.quote:
zeer offtopic: maar een hoog iq is geen garantie voor een glanzende carriere. onderpresteren is schering en inslag...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Riiiight.
Zij heeft een paar maanden op de kunstacademie gezeten én praat kinderlijk. En hij is (ook) een hbo'er.
Onwaarschijnlijk dat ze dan een iq hebben van een hoogbegaafde. Ik denk eerder 120-130.
Daarom zeg ik ook: onwaarschijnlijk. Op basis hiervan, en wat ik van hun gezien heb, schat ik hun iq lager in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeer offtopic: maar een hoog iq is geen garantie voor een glanzende carriere. onderpresteren is schering en inslag...
maar nogmaals, zeer offtopic.
en ik zeg hiermee niet dat semih en of mies zo'n hoog iq hebben, maar je kan het op basis van opleiding niet uitsluiten...
en weer verder ontopic![]()
Ik zie gelijk die enge Marlies cap van Scanman weer voor me....brrr......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef marky het volgende:
Het is ongelofelijk. Ik zie de twee m en m op een kamer ik zet het geluid aan van die striem en die lange M die heeft het weer over Jeroen. Oooooo ze hoopt zo dat hij maandag gaat maar dan wordt het nomineren daarna ook weer zo moeilijk.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie gelijk die enge Marlies cap van Scanman weer voor me....brrr......![]()
Pfft... is hij nog bezig met de wereld te verbeteren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, een enorme monoloog van Tijn.
Hij is sinds kort pas begonnen met uit eten gaan, omdat hij er moeite mee heeft dat mensen hem bedienen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef marky het volgende:
Rik weet niet wat fiscaal is
Enne Tijn.... als je een meisje je pijpt neem je zeker ook je kwakkie over in je eigen mond omdat je het niet leuk voor haar vind dat zij het door moet slikken
Jeroen schat het vrij goed in. Hij zag zichzelf ook al bij de laatste 4 en zei dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen denkt dat Marcia exit moet, maandag.
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen denkt dat Marcia exit moet, maandag.
Mwa, als je zo vaak de bank hebt overleefd dan mag je gaan denken dat je bij de laatsten hoort.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnen![]()
Dat was Jeroenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef marky het volgende:
Rik weet niet wat fiscaal is
Enne Tijn.... als je een meisje je pijpt neem je zeker ook je kwakkie over in je eigen mond omdat je het niet leuk voor haar vind dat zij het door moet slikken
En zoals het er nu uitziet, gaat die er maandag weer niet uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Mwa, als je zo vaak de bank hebt overleefd dan mag je gaan denken dat je bij de laatsten hoort.
En terecht!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zoals het er nu uitziet, gaat die er maandag weer niet uit![]()
Viel me al op, staat hem leuk, wat strakker ipv die skater kledingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:16 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft het gay blousje van zijn broer aan.
sorry Marcia is tenminste interessant geweest. Viel nog over te praten,maar wat hebben we tot nu toe van jeroen gezien? Gaap gaap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
En terecht!
De saaiste is Marcia, dus die moet er eerst uit. Die loopt er bij als een bejaarde postzegelverzamelaar.
En dan Micheline. Haar dikke titten bieden niet genoeg camouflage voor haar nietszeggende persoonlijkheid.
Je kan wel een kotssmillie gebruiken maar hij is in ieder geval niet zo hypocriet als de rest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnen![]()
Je hebt toch wel een printscreen knop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Semih`s piemel was in beeld.
Maar goed, ik heb er geen capprogramma op zitten.
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:15 schreef berney het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een printscreen knop.![]()
![]()
Ow, vandaar dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
bronquote:Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap zou gebruikgemaakt worden van een riem, die zeer strak wordt aangesnoerd om het middel van de vrouw om er zo voor te zorgen dat de vagina maximaal openstaat. Een gevaar van plompzakken zou zijn dat er een vacuüm kan worden getrokken. De man zou daardoor vastraken in de vrouw, met gevaar voor afsluiting van de bloedtoevoer. Deze beweringen zijn echter (nog) niet wetenschappelijk onderlegd.
ik heb een dagje gemist maar toch niet gemist geloof ik nu ik inlogquote:
Ze zouden natuurlijk een soort vragenrondje kunnen inlassen met als prijs drank voor allemaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb een dagje gemist maar toch niet gemist geloof ik nu ik inlog
Zijn er nog festiviteiten gepland voor vanavond ? Of kabbelt het zo door![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |