valt me niet opquote:
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef gerxan het volgende:
0 post 27 views ?
Hoe kan je dat zien ???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:01 schreef gerxan het volgende:
0 post 27 views ?
Is t ook écht zo dat Monique regelmatig afgetikt word door haar man? Ik zie dat daarvan constant aannames worden gedaan namelijk. Heeft ze t dus ook echt zelf gezegd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Monique kan tot tien tellen.. moet haar man misschien ook wat vaker doen![]()
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is t ook écht zo dat Monique regelmatig afgetikt word door haar man? Ik zie dat daarvan constant aannames worden gedaan namelijk. Heeft ze t dus ook echt zelf gezegd?
Dat verhaal inderdaad meegekregen een tijdje terug.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze heeft verteld dat hij haar een keer door een raam heeft gegooid.
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Heeft die een blokkendoos gehad van Hummie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef arneaux het volgende:
Nou Jeroen vermaakt zich wel zeg.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft die een blokkendoos gehad van Hummie?
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst moest de glaszetter komen omdat hij er een telefoon door had gegooid, en de volgende dag moest die komen omdat zij er door was gegooid.
Of Robquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomt![]()
Een man die vrouwen zo aanpakt, is meestal te bang om dat ook bij een man te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef laffer het volgende:
[..]
als rob zo`n agressief mannetje is mag tijn wel uitkijken als ie het huis uikomt![]()
Kan ook wel eens prettig zijn zo'n moment voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen mist Marcel
Hij leeft 24 uur per dag in zijn eigen vreemde wereldjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:22 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook wel eens prettig zijn zo'n moment voor jezelf.
inderdaad, en daarbij komt dat tijn jarenlange taekwondo en kick/thaiboks ervaring heeft (en behoorlijk fanatiek als ik het afentoe hoor) dus die staat zn mannetje heus welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een man die vrouwen zo aanpakt, is meestal te bang om dat ook bij een man te doen.
Ik denk niet dat die het lef heeft
Dat hoort zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:36 schreef arneaux het volgende:
Wat een klein kind is Tijn eigenlijk; het meisje pesten waarop je verliefd bent..
Ja, als je 9 bent.quote:
daar ben ik niet zo zeker van hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij geconcentreerd voor zich uit staart: hij visualiseert een telraam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Jeroen zat te tellen lijkt het wel.
Dat zegt ook veel over de stemmers dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:58 schreef avonne het volgende:
huh... van de Talpa site....
WAT DENK JIJ?
Wie vind jij de slimste in het Huis?
Semih 23%
Micheline 15%
Tijn 62%
2165 stemmen
mich iq van 145quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
Semih is duidelijk de slimste.. misschien kunnen ze een BB versie van die quiz doen![]()
nog lager??? oiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:41 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben benieuwd of Sabrina het laagte-record van Kelly kan breken![]()
Heb Jeroen 1x echt zat gezien dat was met Egbert. Voor de rest valt het wel mee vind ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:59 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jeroen: "Ik heb zelden een kater"
Ja, je bent ook zelden zat. In het huis weliswaar vaker dan normaal.
Riiiight.quote:
zeer offtopic: maar een hoog iq is geen garantie voor een glanzende carriere. onderpresteren is schering en inslag...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Riiiight.
Zij heeft een paar maanden op de kunstacademie gezeten én praat kinderlijk. En hij is (ook) een hbo'er.
Onwaarschijnlijk dat ze dan een iq hebben van een hoogbegaafde. Ik denk eerder 120-130.
Daarom zeg ik ook: onwaarschijnlijk. Op basis hiervan, en wat ik van hun gezien heb, schat ik hun iq lager in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeer offtopic: maar een hoog iq is geen garantie voor een glanzende carriere. onderpresteren is schering en inslag...
maar nogmaals, zeer offtopic.
en ik zeg hiermee niet dat semih en of mies zo'n hoog iq hebben, maar je kan het op basis van opleiding niet uitsluiten...
en weer verder ontopic![]()
Ik zie gelijk die enge Marlies cap van Scanman weer voor me....brrr......quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef marky het volgende:
Het is ongelofelijk. Ik zie de twee m en m op een kamer ik zet het geluid aan van die striem en die lange M die heeft het weer over Jeroen. Oooooo ze hoopt zo dat hij maandag gaat maar dan wordt het nomineren daarna ook weer zo moeilijk.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie gelijk die enge Marlies cap van Scanman weer voor me....brrr......![]()
Pfft... is hij nog bezig met de wereld te verbeteren?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, een enorme monoloog van Tijn.
Hij is sinds kort pas begonnen met uit eten gaan, omdat hij er moeite mee heeft dat mensen hem bedienen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef marky het volgende:
Rik weet niet wat fiscaal is
Enne Tijn.... als je een meisje je pijpt neem je zeker ook je kwakkie over in je eigen mond omdat je het niet leuk voor haar vind dat zij het door moet slikken
Jeroen schat het vrij goed in. Hij zag zichzelf ook al bij de laatste 4 en zei dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen denkt dat Marcia exit moet, maandag.
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:27 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen denkt dat Marcia exit moet, maandag.
Mwa, als je zo vaak de bank hebt overleefd dan mag je gaan denken dat je bij de laatsten hoort.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnen![]()
Dat was Jeroenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:04 schreef marky het volgende:
Rik weet niet wat fiscaal is
Enne Tijn.... als je een meisje je pijpt neem je zeker ook je kwakkie over in je eigen mond omdat je het niet leuk voor haar vind dat zij het door moet slikken
En zoals het er nu uitziet, gaat die er maandag weer niet uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Mwa, als je zo vaak de bank hebt overleefd dan mag je gaan denken dat je bij de laatsten hoort.
En terecht!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zoals het er nu uitziet, gaat die er maandag weer niet uit![]()
Viel me al op, staat hem leuk, wat strakker ipv die skater kledingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:16 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft het gay blousje van zijn broer aan.
sorry Marcia is tenminste interessant geweest. Viel nog over te praten,maar wat hebben we tot nu toe van jeroen gezien? Gaap gaap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:53 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
En terecht!
De saaiste is Marcia, dus die moet er eerst uit. Die loopt er bij als een bejaarde postzegelverzamelaar.
En dan Micheline. Haar dikke titten bieden niet genoeg camouflage voor haar nietszeggende persoonlijkheid.
Je kan wel een kotssmillie gebruiken maar hij is in ieder geval niet zo hypocriet als de rest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gozer vind zichzelf zo geweldig, in zijn ogen heeft die BB al gewonnen![]()
Je hebt toch wel een printscreen knop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:13 schreef Peter6000 het volgende:
Semih`s piemel was in beeld.
Maar goed, ik heb er geen capprogramma op zitten.
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:15 schreef berney het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een printscreen knop.![]()
![]()
Ow, vandaar dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
bronquote:Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap zou gebruikgemaakt worden van een riem, die zeer strak wordt aangesnoerd om het middel van de vrouw om er zo voor te zorgen dat de vagina maximaal openstaat. Een gevaar van plompzakken zou zijn dat er een vacuüm kan worden getrokken. De man zou daardoor vastraken in de vrouw, met gevaar voor afsluiting van de bloedtoevoer. Deze beweringen zijn echter (nog) niet wetenschappelijk onderlegd.
ik heb een dagje gemist maar toch niet gemist geloof ik nu ik inlogquote:
Ze zouden natuurlijk een soort vragenrondje kunnen inlassen met als prijs drank voor allemaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb een dagje gemist maar toch niet gemist geloof ik nu ik inlog
Zijn er nog festiviteiten gepland voor vanavond ? Of kabbelt het zo door![]()
![]()
Dan heeft BB deze opties nog: E10 het huis weer ingooien of er moet nu veel alcohol gedronken worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijk![]()
Het valt me wel een beetje tegen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Suikeroom het volgende:
@Pullup
volgens mij niet.. voor morgen moesten ze ook zelf een diner organiseren maar dat hebben ze ook nog niet gedaan.. sinds E-10 eruit is is er niks meer opvallends gebeurd eigenlijk![]()
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werk met Presto Image Folio, dat is een ouderwets beeldbewerkingsprogramma waarbij de printscreen niet werkt.
Wat denk je?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef ruby het volgende:
Zo, ben net binnen.
Partytime vanavond hopelijk? Of moet ik er zelf weer een feest van maken?
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef marky het volgende:
Ach tijdens BB1 hadden we hele avonden van dit soort praatsessies en toen vonden we het fantastisch.
Nee, ik werk niet met Paint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je printscreen indrukt, en dan paste in paint, werkt het ook hoor.
Paint heeft iedereen
We willen steeds meer meer meer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ja, dat was toen. Tijden veranderen.![]()
wat wil je dat BB doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef ruby het volgende:
Er zijn figuren (ik weet ff niet wie) die gaan slapen. .
Oh Marlies wil ook slapen, zodat ze geen honger heeft.
Sjonge jonge....dit is absurd. Doe wat aan deze situatie BB, dit slaat nergens op.![]()
Nee, ik wil dat BB dat noodrantsoen opheft en veel drank in huis haalt. Muziek erbij en klaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat wil je dat BB doet![]()
ow ja op plasmascherm laten zien de uitkomsten van de leugendetector![]()
Ik ook al nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef T-lex het volgende:
Snap er geen reet van...heb geen geluid meer op stream 1 en 2...![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef T-lex het volgende:
Ik heb helemaal geen geluidquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:59 schreef T-lex het volgende:
Iets met een bloempot ofzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef Bigblahbla het volgende:
wat heeft sa nou met dr haren gedaan
Er is dus nog hoop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef T-lex het volgende:
Lachen dit...er willen er een paar naar hun nest...maar als ze het licht uit doen gaat het gewoon weer aan....BB harder dan ooit.![]()
Die kan beter gaan slapen...(en vooral niet wakker worden) BIZAAAAHHHR!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef marky het volgende:
O Marlies is ook nog wakker
Ze zijn uitgeroddeld en dan gaan ze maar slapen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:06 schreef n1ek het volgende:
De saaie meuk ligt al weer te maffen. Gaap, hoop dat dat de vier die nu wakker zijn ver komen. De rest ligt gewoon om 11 uur al op bed :-|
Nee, niets, gewoon een soort van knipperlicht-relatie...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef miraculeus het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat Mo genoeg had van TIjn, maar ze zit toch wel weer dicht bij hem...
heb ik nog iets gemist tussen vanmiddag en nu?
dat was gisteravond al weer koek en eiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef miraculeus het volgende:
Vanmiddag las ik ergens dat Mo genoeg had van TIjn, maar ze zit toch wel weer dicht bij hem...
heb ik nog iets gemist tussen vanmiddag en nu?
Is Mo daar inmiddels niet te oud voor...?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nee, niets, gewoon een soort van knipperlicht-relatie...![]()
Tsja, als Sabrina maar weer een man (vriend) heeft. Zij ook weer gelukkig.......quote:
Maar daardoor ook heel grappig...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:12 schreef riri het volgende:
jeroen is op een bepaalde manier heel dom
Kind van deze tijd. Gewoon een slechte algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:12 schreef riri het volgende:
Vrees het ja.....................quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:14 schreef marky het volgende:
[..]
Kind van deze tijd. Gewoon een slechte algemene ontwikkeling.
Nee en die komt nog even niet maar later misschien als BB het wil of zoietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef miraculeus het volgende:
Ik heb geen zin om alles na te lezen en aangezien het hier erg rustig is;
is de uitslag van de leugentest er al?
Thanks,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee en die komt nog even niet maar later misschien als BB het wil of zoiets
Die zal niet zo blij zijn als ze Jeroen bij de zusjes ziet, ze kan Jeroen wel schieten ( beetje overdreven hekel aan)...kennelijk alles voor het spel!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef marky het volgende:
O Marlies leeft ook nog die heeft schijnbaar de hele tijd in bad gelegen.
Volgens mij zijn alle bewoners depri.............quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:48 schreef marky het volgende:
Wat is er met Rik aan de hand? Die is al de hele dag zo depri.
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Lijkt me stom als BB die ook nog gaat doen. Je hebt misschien een kortstondige ophef maar omdat niemnd het duidelijk was of het nu wel of niet mag zal niemend het iemand daadwerkelijk kwalijk nemen en om nu de rest van de week tegen mensen aan te kijken die door de honger zo hangerig zijn dat ze verder niets meer uitvreten en vroeg naar bed gaan lijkt me ook niet echt slim van BB. Ze kunnen eerder proberen om die andere een nieuwe opdracht te geven om ook alsnog het luxe rantsoen te verdienen.quote:Toch concluderen de Bewoners dat ze zich waarschijnlijk weinig zorgen houven te maken. Marlies: "Ik denk dat we er niet te veel achter moeten zoeken." Of is het Semih die nu door het gebruiken van het WC-papier van het luxe-rantsoen, al bijna letterlijk roet heeft gegooid in het luxe-rantsoen van Tijn, Jeroen en Micheline.
tering spannend, goede tv manquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Ze geeft 'm al genoeg inkijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef Djep het volgende:
Hup die benen uit elkaar...en dan...
Woeiiiiii, HOERRESTREAMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
Zaterdagavond in het BBhuis!!!![]()
![]()
[afbeelding]
Het is ook jullie zaterdagavondquote:
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de cameraquote:
daar was ik al bang voorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had plannen met zijn voorkant, maar er was censuur met de camera![]()
waar ?quote:
ik ben er ook nog niet zo lang. Ik heb alleen de massage van tijn aan mo gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:13 schreef JufJoop het volgende:
Er is vandaag niet veel gebeurd? (Ik heb de streamverslagen al gelezen ja)
Dat was weer een spannende dag dan....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Djep het volgende:
[..]
ik ben er ook nog niet zo lang. Ik heb alleen de massage van tijn aan mo gezien![]()
Oh ja en Jeroen in bad met zijn badfluit
Wanneer wel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:21 schreef marky het volgende:
Heb ik eindelijk is wat tijd om wat langer streams te kijken gebeurd er niets.
Beestjes?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:59 schreef mazaru het volgende:
Jeroen stond de beestjes uit zijn piemel te plukken![]()
pcies wat ik dachtquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dat was weer een spannende dag dan....
En het belooft veel goeds voor morgen.. nou ja, dan ben ik er toch niet![]()
Ben definitief overgestapt op DGK streams, 10x zo interessant dan het overgebleven BB6 kansloze saaie groepje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:21 schreef marky het volgende:
Heb ik eindelijk is wat tijd om wat langer streams te kijken gebeurd er niets.
Ik ben jufquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef Djep het volgende:
[..]
pcies wat ik dachtIk ben ook weer mooi vroeg weg. En dan zijn de slaperds van vandaag mss net wakker.
Veel bb heb ik niet gevolgd: deel 1 en die met arm en rijk een beetje, laatst hbb en nu ga ik helemaal voor bb6. Maar een kleuterjuf zou er nog iets leukers van maken dan Hummie.
Daar zit mijn vriendin naar te kijken op dit moment dus wordt daarvan ook op de hoogte gehouden. Vind DGK niet zo leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ben definitief overgestapt op DGK streams, 10x zo interessant dan het overgebleven BB6 kansloze saaie groepje.
Ik zou het niet erg vinden om die bewoners eens aan het werk te zettenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:33 schreef Djep het volgende:
[..]
echt?![]()
sorry voor de vergelijking, die was niet opzettelijk![]()
Hilde is tenminste nog actief!quote:
Dat wordt nog wat dan..........na Moquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:08 schreef marky het volgende:
Zo gevoelig als Tijn is dat is haast niet normaal. Hij heeft jaren liefdesverdriet pffff
Had hij ff 67 dagen eerder over na moeten denkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:12 schreef marky het volgende:
Oe Tijn is zich zeer bewust van de kracht van de TV. Hij is erg bezig met de buitenwereld en wat men nu van hem denkt.
Dan is het misschien wel zo netjes als Mich hem zn mooiste kleertjes aantrektquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
Semih ligt opgebaard..
hoeft ook niet.. beetje aandikken en klaar is Michquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef marky het volgende:
Zo spannend is het helaas niet
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:24 schreef marky het volgende:
Is nog maar de vraag of Sab er eerder uit gaat dan Mo. Als Mo eerder gaat gaat het geld naar Sab en als die eruit gaat gaat het naar Jeroen en waar dat dan naar toe gaat... geen idee.
We have a winnerquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:21 schreef kleinzusje het volgende:
Toch grappig dat het geld van E10 uiteindelijk bij Rik terecht komt:
Sab er uit- geld naar Mo- Mo er uit- geld naar Tijn- Tijn er uit- geld naar Rik
Kan niet slapen en heeft hoofdpijn en honger. Verder gaat het wel goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:40 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is er toch met Rik ????
Even stiekum tussendoor, iedereen ligt nu toch op zijn luie kloten;quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:44 schreef marky het volgende:
[..]
Daar zit mijn vriendin naar te kijken op dit moment dus wordt daarvan ook op de hoogte gehouden. Vind DGK niet zo leuk.
Dát is zijn charme, de anderen doen net of ze intelligent zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:12 schreef riri het volgende:
Leuk, dat je domheid als charme kunt zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:42 schreef berney het volgende:
[..]
Dát is zijn charme, de anderen doen net of ze intelligent zijn.
Jeroen is niet zo algemeen ontwikkelt maar dat zegt nog niets over dom zijn. En volgens mij is hij niet de enige in dat huis die een wat beperkte algemene kennis heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, dat je domheid als charme kunt zien![]()
Ik bedoel ermee te zeggen dat hij gewoon blijft doen en zichzelf is, dat kun je over de rest niet zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk, dat je domheid als charme kunt zien![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:01 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen is niet zo algemeen ontwikkelt maar dat zegt nog niets over dom zijn. En volgens mij is hij niet de enige in dat huis die een wat beperkte algemene kennis heeft.
Er was spraken van dat ze op rantsoen zouden worden gezet vanwege gebruik van het verkeerde wc papier.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:36 schreef Verida het volgende:
micheline zit bij de luxe groep, dus mag eten wat ze wil.
Dat valt me van je tegen; ik had wel actie van jou verwacht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:35 schreef arneaux het volgende:
Ik weet niet of ik zelf ook uit bed zou komen. Ik denk dat ik ook zo lang mogelijk zou blijven liggen, wat kun je nou doen als je wakker bent? Bovendien heb je honger.
Leg uit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:38 schreef NS het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen; ik had wel actie van jou verwacht.
Zeg hoeveel had jij er hier achter je kiezen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:19 schreef arneaux het volgende:
WAaarom geven ze dike ut bewonser sniet iets te doen!2
Als ik jou lees dan kom je bij mij over als iemand die actief overkomt. Lees jezelf maar eens terug.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Zeg hoeveel had jij er hier achter je kiezen?
spektakel zeg, maar dat heb ik niet meegekregen, lijkt me wel een strakke actie als het zo zou zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Er was spraken van dat ze op rantsoen zouden worden gezet vanwege gebruik van het verkeerde wc papier.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Zeg hoeveel had jij er hier achter je kiezen?
Lijkt me niet want die rantsoen lui liggen nu al voor half dood rond 10 uur in de avond. Dan gaan straks die andere ook nog op rantsoen dan kunnen ze helemaal het licht wel uit doen om 10 uur.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
spektakel zeg, maar dat heb ik niet meegekregen, lijkt me wel een strakke actie als het zo zou zijn.
Ik ben ook wel actief, maar nogmaals, wat zou je moeten doen in dat huis? Ik ga geen ruzie maken, óm het ruzie maken en om nou elke dag een discussie te hebben vind ik ook een beetje overbodig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef NS het volgende:
[..]
Als ik jou lees dan kom je bij mij over als iemand die actief overkomt. Lees jezelf maar eens terug.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Vind je dan niet dat deze bewoners zo lief en aardig tegen elkaar zijn terwijl sommigen elkaar wel kunnen schieten? De een voor de ander durft niet voor zijn of haar mening uit te komen en dan bedoel ik ff hard tegen hard. Die enkele keer dat er enigszins iets gebeurde?quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik ben ook wel actief, maar nogmaals, wat zou je moeten doen in dat huis? Ik ga geen ruzie maken, óm het ruzie maken en om nou elke dag een discussie te hebben vind ik ook een beetje overbodig.
Leukere gesprekken, lánge weekopdrachten, een irritante Tanja die er lang inzat. En er was volgens mij al met al, véél meer lol.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Verida het volgende:
vorig jaar was het toch ook wel saai, maar kregen we toch wel per dag een aantal topics vol.
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is met vorig jaar, ik vind dit zo dodelijk saai, dat ik me niet meer voor kan stellen dat het vorig jaar leuk was.
Dat bedoel ik. Je kunt er best iets leuks van maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Leukere gesprekken, lánge weekopdrachten, een irritante Tanja die er lang inzat. En er was volgens mij al met al, véél meer lol.
Vorig jaar was het net zo saai. Toen waren ze ook allemaal zeer ingehouden. Bij deze groep zal BB gewoon de knuppel in het hoenderhok moeten gooien door nu beelden het huis in gaan brengen waar bewoners met hun eigen gedrag worden geconfronteerd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Verida het volgende:
vorig jaar was het toch ook wel saai, maar kregen we toch wel per dag een aantal topics vol.
Kan iemand me uitleggen wat het verschil is met vorig jaar, ik vind dit zo dodelijk saai, dat ik me niet meer voor kan stellen dat het vorig jaar leuk was.
Iedereen in dat huis is doodsbang naar huis te moeten, daarom zijn ze allemaal zo lief tegen elkaar. Bovendien hebben de mensen die met zn 2en het huis ingingen een soort van backup aan elkaar dat als de 1 ruzie heeft de ander kan bijspringen. Op die manier word het al helemaal lastig dingen uitgesproken te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef NS het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Vind je dan niet dat deze bewoners zo lief en aardig tegen elkaar zijn terwijl sommigen elkaar wel kunnen schieten? De een voor de ander durft niet voor zijn of haar mening uit te komen en dan bedoel ik ff hard tegen hard. Die enkele keer dat er enigszins iets gebeurde?
Absoluut, maar dan moet Hummie een feest niet plotsklaps afkappen als er met zon confettieschietding een gat in t plafond word geschoten. Wat had ze dan verwacht, dat ze op elkaar zouden richten? Ook tijdens het Arabische afscheidsdiner ging t weer helemaal nergens over. Hummie heeft gewoon heel duidelijk voor ogen wat ze wil zien, maar als de bewons daar niet in meewerken, dan schiet t niet op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef NS het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je kunt er best iets leuks van maken.
Zullen wij Hummy het voorstel dan maar doen om het van haar over te nemen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis is doodsbang naar huis te moeten, daarom zijn ze allemaal zo lief tegen elkaar. Bovendien hebben de mensen die met zn 2en het huis ingingen een soort van backup aan elkaar dat als de 1 ruzie heeft de ander kan bijspringen. Op die manier word het al helemaal lastig dingen uitgesproken te krijgen.
O ja, ze denken ook altijd dat ze overal gelijk in hebben en ze weigeren een stro breed te geven.
Nee, ik heb ook geen zin om een stel ongeïnspireerde lamzakken te sturen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:56 schreef NS het volgende:
[..]
Zullen wij Hummy het voorstel dan maar doen om het van haar over te nemen?
Zo BOEIEND!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:10 schreef Capaja het volgende:
LET OP
stream 4
mo wordt wakker
er is beweging in da house
de weekopdracht is al geweestquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:11 schreef gerxan het volgende:
irritaties komen nog wel..en van de honger blijven ze langer slapen, logisch!
morgen nog n zware weekopdracht erbij...
en als mech naar huis moet verwacht ik nog wat van sem tegen tijn..
dan is t huis te klein
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:13 schreef gerxan het volgende:
dan ken jij sem niet..en ik bedoel de weekopdracht van volgende week
Volgens mij zijn er nooit weekopdrachten op maandag én het is áls Michelline eruit gaat, waarvan ik helemaal niet zo zeker ben.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
t hongeren duurt tot vrijdag...vanaf a.s maandag komt er n nieuwe weekopdracht..
en als mich eruit gaat krijgt tijn t voor de kiezen. toekomst? neh...
mensenkennis
He daar hebben we Janine!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
t hongeren duurt tot vrijdag...vanaf a.s maandag komt er n nieuwe weekopdracht..
mensenkennis
Misschien wel aardig als BB iedereen op de bank zet volgende week. misschien dat dat ervoor kan zorgen dat er een beetje aktie in het huis komt. Iedereen zal zich dan moeten laten gelden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
mensenkennis
In DGK hebben ze wel meer te doen en meer luxe en geen noodrantsoenen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zo BOEIEND!
In DGK sliepen ze later en zijn ze vroeger op, dat stelletje nietsnutten in BB is te lui gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |