Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef Supersheep het volgende:
Joaquin Phoenix = Johny Cash
Elijah weet ik niet
SuperSheep had de punten al uitgedeeld. Eén van jullie moet ze even weghalenquote:
Neeeeeeeeeeeeeesleeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Ik kan goed editenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SuperSheep had de punten al uitgedeeld. Eén van jullie moet ze even weghalen
Helemaal goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:43 schreef MarkPeterse het volgende:
iggy pop, maar volgens mij
morrisson
brood
charles
cash
dan moest ie vast eerst op sonja bakker dieet. jezus die iggy ziet er echt niet uitquote:
Een film over Iggyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
MarkPeterse + 2
Een hobbit die Iggy speelt![]()
![]()
Hij maakte volgens mij een paar mensen wel erg blij op het podiumquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Iggy was trouwens vrij waardeloos op Lowlands...
Maargoed..ik vind Iggy sowieso niet zo je-van-het
Daar heb ik 'm gemist, helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Iggy was trouwens vrij waardeloos op Lowlands...
Maargoed..ik vind Iggy sowieso niet zo je-van-het
Ach...iedereen heeft zo z'n minpuntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm gemist, helaas.
Ik vind hem wel goed, namelijk.
Schaapje moet.......... wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:46 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Een film over Iggy![]()
Uit welk boek, welk verhaal komt de uitdrukking: "Barbertje moet......".
Nee, inderdaad, verder gaat het met mij best goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach...iedereen heeft zo z'n minpunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |