quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef MarkPeterse het volgende:
foie gras
Wat zit je nou toch te zeuren; ik wist het antwoord ook en was eerder.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik ben ook niet boos, ik vind het alleen jammer dat op deze manier iemand die gewoon het antwoord op de vraag weet, het punt niet krijgt.....
naja, deze heb ik wel als het goed is....
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef doeka het volgende:
[..]
Wat zit je nou toch te zeuren; ik wist het antwoord ook en was eerder.
Ja, daar vroeg ik pas om bij een vraag van mij, en toen kreeg ik commentaar van heel AKQquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een manier om hier omheen te werken is iets wat soms gedaan wordt: er wordt gevraagd alle antwoord in één post neer te zetten.
Dat was hier niet het geval.
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Vind ik nou ook!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vragen waar gewoon één antwoord op goed is, zijn voor de antwoorders gewoon het handigst..
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik nou ook!
Dus noem mij maar eens 10 films waarin Clint Eastwood speelt
Million Dollar Baby.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vind ik nou ook!
Dus noem mij maar eens 10 films waarin Clint Eastwood speelt
Raarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg ik pas om bij een vraag van mij, en toen kreeg ik commentaar van heel AKQ![]()
weet ik, ik vond dat vanaf het begin af aan al eerlijker. Maar goed, iedereen begon te klagen, zelf MaJo. Niemand wou begrijpen dat het net zo (on)eerlijk is als hoe het nu gedaan wordtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Raar![]()
We hebben dat echt zo vaak gedaan in "ye ol' days"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |