Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef Supersheep het volgende:
Joaquin Phoenix = Johny Cash
Elijah weet ik niet
SuperSheep had de punten al uitgedeeld. Eén van jullie moet ze even weghalenquote:
Neeeeeeeeeeeeeesleeeeeeeeeeeeeeeee!!quote:
Ik kan goed editenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SuperSheep had de punten al uitgedeeld. Eén van jullie moet ze even weghalen
Helemaal goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:43 schreef MarkPeterse het volgende:
iggy pop, maar volgens mij
morrisson
brood
charles
cash
dan moest ie vast eerst op sonja bakker dieet. jezus die iggy ziet er echt niet uitquote:
Een film over Iggyquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
MarkPeterse + 2
Een hobbit die Iggy speelt![]()
![]()
Hij maakte volgens mij een paar mensen wel erg blij op het podiumquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Iggy was trouwens vrij waardeloos op Lowlands...
Maargoed..ik vind Iggy sowieso niet zo je-van-het
Daar heb ik 'm gemist, helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
Iggy was trouwens vrij waardeloos op Lowlands...
Maargoed..ik vind Iggy sowieso niet zo je-van-het
Ach...iedereen heeft zo z'n minpuntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm gemist, helaas.
Ik vind hem wel goed, namelijk.
Schaapje moet.......... wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:46 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Een film over Iggy![]()
Uit welk boek, welk verhaal komt de uitdrukking: "Barbertje moet......".
Nee, inderdaad, verder gaat het met mij best goedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach...iedereen heeft zo z'n minpunten
Juist! Het (barbertje) gaat hier om het motto uit de Max Havelaar. Saidjah en Adinda is het hartverscheurende verhaal over een jongen en een meisje die zwaar genaaid worden door de nederlandse overheersing. Dit heeft de sentimenten in Nederland veranderd ten opzichte van onze activiteiten in de Oost....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:22 schreef Homdeck het volgende:
max havelaar dan?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederlandse Antillen?
Wie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:38 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop dat bij het stemmen ook verder kijken dan alleen hun eigen persoontje
iedereen die stemt... was idd wat vergeten in die zinquote:
Deze dacht ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tokelau. .TK
TSE +2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tokelau. .TK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |