Eenmalig, vier dagen logeren bij een vriendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
In Enschede ja? Eenmalig of ga je hier wonen?
Soempie is op Macondo!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eenmalig, vier dagen logeren bij een vriend
Google kent het woord okraboom niet eens, dus neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Lienekien het volgende:
Is dat een okraboom?
pfff, als dat net zo lang gaat duren als met de foto's....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar ik moet het er wel even op gooien. Stanley loopt daar ook al een tijdje over te zeuren
Dus ik kondig het wel even aan zodra ik het heb
Oke. Ik weet nu hoe je eruit ziet. Misschien kom ik je wel tegen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eenmalig, vier dagen logeren bij een vriend
Je mag niet googelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Google kent het woord okraboom niet eens, dus nee
Die fotos heb ik straks want die moeten mee naar een verjaardag/housewarmingquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
pfff, als dat net zo lang gaat duren als met de foto's....![]()
quote:
Als je zoekt op okra krijg je wel resultaten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Google kent het woord okraboom niet eens, dus nee
je woont niet toevallig in een huis met nog 15 jongens?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke. Ik weet nu hoe je eruit ziet. Misschien kom ik je wel tegen.![]()
Nee, ik woon helemaal alleen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
je woont niet toevallig in een huis met nog 15 jongens?Daar logeer ik namelijk
![]()
![]()
![]()
sorrie, zal niet meer slowchatten![]()
Lienekien +2quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Cacaoboom?
Heu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lienekien +2
Het was een cacaoboom, waar natuurlijk chocola van gemaakt wordt
Die is het niet. Die is ook alweer een tijdje dood.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Piet Vroon?
Tja..dat is waar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is het niet. Die is ook alweer een tijdje dood.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |