Ik kwam er niet opquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:34 schreef bartrid het volgende:
tubeway army
Jammer voor flitspaal, maar dit was inderdaad het juiste antwoord. Bartrid +1 tikkie trugquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:34 schreef bartrid het volgende:
tubeway army
Hits van een bepaalde band kun je in Wiki toch redelijk betrouwbaar terugvinden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Die heeft geen zoekfunctie. ff snel kijken welke hits van Kadanz de top40 hebben gehaald is bij michajans teveel gedoe.
Mmm ja, maar alle Nederlandse top40-noteringen van U2 wordt weer wat lastiger enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Hits van een bepaalde band kun je in Wiki toch redelijk betrouwbaar terugvinden?
quote:An agreeable dance outfit with ties to industrial music, techno, and funk plus an equally appreciable pop sense,hit the dance clubs and later the charts with their infectious breakout single, 1988's "What's on Your Mind (Pure Energy)."
Je zat toch niet 2 uur lang te F5-en hoop ik?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef bartrid het volgende:
madness
ook nietquote:
Da's ook een Morris dacht ik. ff de naam kwijt.quote:
Purple Rainquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:39 schreef belsen het volgende:
In welke speelfilm speelde de strijd tussen Morris Day en Prince The Kid een grote rol?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:20 schreef bukgeit het volgende:
Graffiti Bridge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |