Skanqua +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:10 schreef Skanqua het volgende:
Eagles of Death Metal - Death by Sexy
Edit: Hij staat vrij hoog op 't verlanglijstje dus ik weet dat het goed is, maar ik ga nou weg dus heb geen tijd meer voor een andere vraag... sorry!
Yepquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef bigshadow het volgende:
Kaiser Chiefs?
Dit is volgens mij een van de weinige die die ook daadwerkelijk gemaakt heeft. The Velvet Underground heeft ie bijvoorbeeld niet gemaakt, maar daarvan heeft ie de plaat slechts 'geproduceerd'...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:15 schreef Berkery het volgende:
In die tijd werden alle covers door Amdy Warhol gemaakt, toch?
Dan moet ik Bowie gokken![]()
Who shot Andy Warhol?quote:Artist: The Velvet Underground
Title: ...& Nico
Date: 1966
Label: Verve Records VG-5008
Cover Design: Lacy R. Lehman
Color Show Photo by: Hugo
Portraits by: Paul Morrissey
Cover Painting by: Andy Warhol
Nouja, Basquiat ging ook niet over Andy Warhol natuurlijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:34 schreef belsen het volgende:
Ik heb het even opgezocht van de cover, de waarheid ligt in het midden:
Ne, een echt liedjes-albumquote:Who shot Andy Warhol?
Die jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:37 schreef knars het volgende:
Songs for Drella
Van wie?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:55 schreef knars het volgende:
Quadrophenia
(maar goed, ik had dan ook al wat research gedaan voor mn Parklife vraag)
knars +1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:59 schreef knars het volgende:
The Who
Die bedoelde ik niet... Ik bedoel een iets legendarischer band, waaruit diverse solocarrieres zijn opgestart. de oorspronkelijke zanger is nog behoorlijk druk met zijn solowerk, zanger twee staat straks wel weer op het podium.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:36 schreef Berkery het volgende:
A hard days night, toch ?
Kadootje voor belsenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:48 schreef belsen het volgende:
Sticky fingers van The Stones.
quote:Bart Pullens en Adje Grooten, twee levensgenieters van het zuiverste water uit het Brabantse land, allebei rasmuzikant, allebei vader, beginnen in 1996 met het opnemen van kinderliedjes. Traditionele liedjes in een nieuw jasje en nieuwe liedjes die ze zelf schrijven. “” ontstaat, ze tekenen een platencontract, treden op in het hele land en scoren zelfs een bescheiden hitje met ‘het zigeunermeisje’.
Bij optredens speelt Bart samen met rasanimator Marcel Sophie live mee met een orkestband (Adje treedt niet op, speelt wel mee op CD). In een grappig western decor maken zij alsen de Indiaan avonturen mee waarbij de kinderen actief betrokken worden. In een uur tijd weet
de kinderen (en hun ouders) vol enthousiasme aan het zingen en dansen te krijgen en zo blijkt een succesformule te zijn ontstaan waar een publiek van jong en oud zich heel prima mee weet te vermaken.
is in de loop der jaren regelmatig te zien op de vaderlandse TV in verschillende programma’s, onder anderen al 3 seizoenen bij “De Teletubbies”.
is een veelgevraagde act op festivals (oa: ‘Bevrijdingspop Haarlem’, ‘De Boulevard’ in Den Bosch, ‘Theaterfestival Almere’), scholen, theaters, bedrijfsfeesten, en ze zijn er ook erg trots op dat ze de intocht van Sinterklaas al een aantal keren hebben mogen opluisteren.
Inmiddels heeftal zes CD’s en een DVD uitgebracht. Het geheime wapen van
is dat de muziek niet gaat vervelen. In tegenstelling tot veel andere muziek voor kinderen blijft de muziek van
voor ouders en kinderen langdurig houdbaar !
Je mag het punt hebben, ik zocht Cowboy Billie Boem - hun roots liggen bij Pater Moeskroen, overigens.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het Cowboy Billie Boef van het fantastische nummer 'Het is cowboy Billy Boef'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |