sinds we verhuist zijn naar de ice server idd alles voor nietsquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Goed geregeld weer! Alles in gang zetten, iedereen gek maken en dan niet op komen dagen![]()
MAARRRRR......... was mijn verhuizing dus ook voor niks?![]()
Concentreer jij je nu maar op het Haagse, jullie hebben het harder nodig dan wij!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan zomaar..wraak is een goede motivator
altijd leuk om TL voor je uit te laten rennenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:55 schreef KRIBBET het volgende:
Even lekker naar het bos
Als ik een laaf tegen kom stuur ik de hond er wel op af
![]()
Geweldig weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds we verhuist zijn naar de ice server idd alles voor niets![]()
neuh heur....dat komt goed tegen Dildo Ren haag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Concentreer jij je nu maar op het Haagse, jullie hebben het harder nodig dan wij!![]()
geen flauw idee...maar denk het niet!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Geweldig weer![]()
Gaat het uberhaupt door vanavond?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd leuk om TL voor je uit te laten rennen
Ik stem mijn Tele2 af op jullie, zondag!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh heur....dat komt goed tegen Dildo Ren haag!
wor heel gezelligquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik stem mijn Tele2 af op jullie, zondag!![]()
ik gok op nietquote:
nee nog niet ...straks eerst me date..hihiquote:
waarom???quote:
waarom niet. en nog goed gegokt ookquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee nog niet ...straks eerst me date..hihi
Iets HEEL ZOETS!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik hoop dat hij wat lekkers voor je maakt
ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]ik hoop dat hij wat lekkers voor je maakt
... ik was idd aan het uitslapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:03 schreef Manu82 het volgende:
Oortje slaapt vandaag ook uit blijkbaar. Of ze is al naar Leiden voor haar vulling.....
wat wil je daarmee zeggen !!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oorties zit nu ook bij het werkschuwe postloze tuig ...ze hebben haar ook te pakken
Lees je in draak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |