Je kan eventueel een theedoek een beetje vochtig maken, in de magnetron leggen en die er omheen draaien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
hele plank VSM, behalve die natuurlijk...
maar, met rust gaat het al véééél beter..
hahahhahah ahahahah hahahah ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef teamlead het volgende:godverdegodverdegodver
Denk ik rustig door het bos te kunnen wandelen, stuurt een of andere josti zijn dol geworden hond achter me aan
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je kan eventueel een theedoek een beetje vochtig maken, in de magnetron leggen en die er omheen draaien.
Ik heb hier een aantal van die zakjes die je kunt verwarmen danwel kunt invriezen om op een zere plek te leggen maar daar heb jij weinig aan![]()
Een ontsnapte laafquote:
wie zoek je ?quote:
ff proberen dan maarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gek he? Je wist het gister toch al? PS elke debiel kan met purschuim een gat dichtmaken![]()
ga ik ook doen...maar eerst die peurschuim zooi proberenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:18 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou geen debiel nemen, maar een expert, je laat toch geen kwakzalver aan je gebit komen, dan wacht ik nog liever 2 dagen langer![]()
Zo dol was hij toch nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:19 schreef teamlead het volgende:godverdegodverdegodver
Denk ik rustig door het bos te kunnen wandelen, stuurt een of andere josti zijn dol geworden hond achter me aan
die broek staat nu in de biotex te wekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo dol was hij toch nietNaar mijn vrouw luiterd hij erg goed maar dat is ook de alfa teef
![]()
Ze is bezig met IPO 2 dus hij heeft geleerd om te bijten![]()
is je broekje alweer schoon![]()
aha okeequote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
goed idee, nu je het zegt... die heb ik ook...![]()
![]()
Ik heb ernstig bezwaar tegen dit gevloekquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
die broek staat nu in de biotex te wekengodverdegodver
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jippie ik hem mijn goede daad voor deze week weer gehad
![]()
Hoop dat het helpt, het afwisselen van een koude naar een warme helpt heel goed voor de doorbloeding![]()
Maar niet teveel hoor, zag bij een aflevering van CSI dat het niet al te best isquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga ik ook doen...maar eerst die peurschuim zooi proberen![]()
ik heb ernstig bezwaar tegen dolle honden die me achterrna komen en tegen afgesloten kattenluikjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ernstig bezwaar tegen dit gevloek![]()
Of moet dat in FB
OOHH dan komt het wel goed, nu die scheuren nog even dichtnaaien en je kan weer op je paddenstoeltje zittenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
die broek staat nu in de biotex te wekengodverdegodver
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH dan komt het wel goed, nu die scheuren nog even dichtnaaien en je kan weer op je paddenstoeltje zitten![]()
1x in de week lief zijn en doen tegen lieve mensen lukt me nog netquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat ben je toch een popje..... soms......
je hebt je padvinderspunten weer binnen![]()
maar die warme voelt echt goed nu..... genoeg over t armpje... eigen schuld enzo...![]()
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb ernstig bezwaar tegen dolle honden die me achterrna komen en tegen afgesloten kattenluikjes![]()
![]()
ik krijg het er niet eens in...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar niet teveel hoor, zag bij een aflevering van CSI dat het niet al te best is![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
onze kat had even niet in de gaten dat er een gat gegraven was van 1,5 meter diep ter hoogte van de achterdeur...
was een nogal verrassende manier van naar buiten stappen voor m...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
1x in de week lief zijn en doen tegen lieve mensen lukt me nog net![]()
Wees blij, bij de cursus moet hij binnen 3 commando's loslaten en bij jou deed hij het al bij 1 keer roepenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb ernstig bezwaar tegen dolle afgerichte honden die me achterrna komen en tegen afgesloten kattenluikjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |